Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Фирян А․, Петросян А., Firyan A., Petrosyan A.
Психологические интерпретации учебной деятельности ; A Psychological Investigation Of The Learning Process
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Հոդվածում շոշափվում են ուսումնական գործունեության հուզական բաղադրիչին վերաբերող հարցեր: Առաջադրված հարցերը մեկնվում են մի քանի դիտանկյունից: Եթե դրանք դիտարկենք տրանզակտ վերլուծության հայեցակարգի շրջանակում, ապա կարող ենք տեսնել արծարծվող խնդիրների վերաբերյալ՝ երեխա-Ես-ի (աշակերտի), ծնող-Ես-ի (ուսուցչի) և մեծահասակ-Ես-ի (հոգեբանի) դատողությունները:
В статье рассматриваются вопросы, связанные с эмоциональной составляющей учебной деятельности. Выдвинутые вопросы интерпретируются с нескольких аспектов. Если рассматривать их в контексте концепции трансактного анализа, то можно увидеть суждения по затронутым вопросам: ученика (ребенок-Я), учителя (родитель-Я) и психолога (взрослый-Я).
The article addresses several issues related to the emotional component of the learning process. The questions under discussion are considered from a variety of aspects. Specifically, if they are given consideration in the context of transactional analysis, the following observations are to be made: pupil (child- Ego), teacher (parent-Ego), and psychologist (adult-Ego).
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:359916
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jun 7, 2023
16
https://arar.sci.am/publication/389128
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Ֆիրյան, Արայիկ, Ուսումնական գործունեության հոգեբանական մեկնություններ | Jan 12, 2024 |
Ֆիրյան, Արայիկ Պետրոսյան, Արթուր Գրիգորյան, Ռուզաննա Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Ֆիրյան, Արայիկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Ֆիրյան, Արայիկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Ֆիրյան, Արայիկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Հայրապետյան, Սուսաննա Ֆիրյան, Արայիկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Ֆիրյան, Արայիկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան