Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2022

Volume:

2

ISSN:

1829-4383

Official URL:


Additional Information:

Айрапетян С., Петросян А., Григорян Р., Hayrapetyan S., Petrosyan A., Grigoryan R.

Title:

Ֆիզիկական վարժությունները որպես դպրոցականների ներդաշնակ զարգացման առաջնահերթ գործոն

Other title:

Физические упражнения как приоритетный фактор гармоничного развития школьников ; Physical Exercises As A Priority Factor Of Harmonious Development Of Schoolchildren

Creator:

Հայրապետյան, Սուսաննա ; Պետրոսյան, Արթուր ; Գրիգորյան, Ռուզաննա

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Ֆիզիկական դաստիարակություն

Uncontrolled Keywords:

դպրոցականներ ; անտրոպոմետրիկ ցուցանիշներ ; ֆիզիկական զարգացում ; ֆիզիկական վարժություններ ; ակտիվություն

Coverage:

323-328

Abstract:

Սույն հոդվածում ներկայացված են մեր կողմից իրականացված գիտահետազոտական աշխատանքի արդյունքները: Փորձարարական աշխատանքներն իրականացվել են՝ ապացուցելու համար վարկածն առ այն, որ ֆիզիկական վարժություններն ու ակտիվությունը նպաստում են դպրոցականների ներդաշնակ զարգացմանը: Բարելավում են ինչպես ֆիզիկական առողջության ցուցանիշները, այնպես էլ կատարում են հոգեկարգավորիչ գործառույթ։
В данной статье представлены результаты нашей исследовательской работы. Экспериментальная работа была проведена для подтверждения гипотезы о том, что физические упражнения и активность способствуют гармоничному развитию школьников. Улучшают как показатели физического здоровья, так и выполняют психорегулирующую функцию.
This article presents the results of our research work. Experimental work was carried out to confirm the hypothesis that physical exercises and activity contribute to the harmonious development of schoolchildren. They improve both indicators of physical health and perform a psychoregulatory function.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան