Object structure

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2015

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Ованнисян Нарине, Hovhannisyan Narine

Title:

Արարատապաշտությունը որպես գեղագիտական դավանանք

Other title:

"Араратопреклонство" как эстетическая религия ; "The Worship of Ararat" as an aesthetic religion

Creator:

Հովհաննիսյան, Նարինե

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Subject:

Գաղափարաբանություն

Uncontrolled Keywords:

ծրագրային պոեզիա ; հույզեր ; ժողովրդական կենսախոհություն ; զգացմունքայնություն ; արարատապաշտություն ; ազգային ինքնավստահություն ; պատմական գործընթաց ; հայրենիքի ոգի ; ներքին շրջանակներ

Coverage:

322-328

Abstract:

Արարատապաշտությունը որպես ծրագրային դավանանք խորհրդահայ բանարվեստում և, առհասարակ, ազգային գաղափարաբանության մեջ հռչակեց Հովհաննես Շիրազը: Հաղթահարելով պարտադրվող գաղափարական սահմանափակումները` Շիրազն ազատագրեց հայրենասիրական պոեզիայի ներքին տիրույթները, ոգի ներարկեց ազգային բեկված հոգեբանությանը, տվեց ազգային ինքնավստահություն` խորհրդային միապետության քաղաքական պայմաններում հնչեցնելով իր էրգրի օրինական ժառանգության պահանջատիրության արդար պոեզիան: Շիրազն անհատականանում էր հայրենասիրական պոեզիայի պատմական ընթացքի մեջ ոչ միայն հույզերի անմիջական հորձանքով, բնական ռիթմով, ժողովրդական կենսախոհությամբ ու պատկերավոր պարզությամբ, այլև գաղափարագեղագիտական հստակ ծրագրով:
"Араратопреклонство" как эстетическую религию в советской поэзии и, вообще, в национальной идеологии провозгласил Ов. Шираз. Преодолевая границы господствующего строя, Ов.Шираз освободил внутренние рамки патриотической поэзии, вдохнул жизнь в разбитую психологию нации, придал национальную самоуверенность советской монархии, в политических условиях озвучивал правдивую поэзию, законно унаследованную его страной. Ов.Шираз отличается не только тем, что придал историческому процессу поэзии чувственность, волнение, тревогу с народными раздумьями, с образной простотой, но и четкую идеологическо-эстетическую программу.
“The worship of Ararat” as as an aesthetic religion in the Soviet poetry, and in the national ideology in general was proclaimed by H. Shiraz. Mounting over the ruling system H.Shiraz released internal framework of patriotic poetry, breathed life into the nation’s shattered psychology, added self-confidence to the Soviet monarchy, ventilated in political terms the true poetry that was legally inherited by his country. H.Shiraz is notable not only because he added to poetry not only sensuality, excitement, anxiety with folk meditations, with imaginative simplicity, but also clear ideological and aesthetic program.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան