Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Ա. Ս. Գրիբոյեդովը 19-րդ դարի հայ քննադատական մտքի գնահատմամբ
Other title:
А. С. Грибоедов в оценке армянских критиков XIX в ; A. S. Griboyedov in the assessment of the Armenian critical thought of the XIX century.
Creator:
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Գրականություն ; Քննադատություն
Uncontrolled Keywords:
Թումանյան ; Գիտական կապեր ; «Խելքից պատուհաս» ; Գրիբոյեդով ; 1827 Երևան ; «Մեղու Հայաստանի» ; «Փորձ» ; «Արձագանք» ; «Նոր դար» ; «Հայոց թատրոն»
Coverage:
Abstract:
Սույն հոդվածում քննարկվում են «Խելքից պատուհաս» կատակերգության առնչությունները հայոց թատերական կյանքի հետ: Նշվում է, որ «Խելքից պատուհասը» առաջին անգամ բեմադրել է 1827թ. դեկտեմբերի Երևանի Սարդարի պալատի դահլիճում` հեղինակի ներկայությամբ: Պիեսը բեմադրել են ռուս սպաները: Այն երկրորդ անգամ, դարձյալ հեղինակի ներկայությամբ, բեմադրվել է Թիֆլիսի Ներսիսյան դպրոցում: Ընդգծվում է, որ ինչպես ռուսական, այնպես էլ հայ իրականության մեջ պահպանողականները ժխտել են պիեսի հասարակական արժեքը, իսկ առաջադիմական ուժերը այն համարել են խոշոր ներդրում համաշխարհային թատերական մշակույթի պատմության մեջ:
В данной статье определяется место комедии “Горе от ума” в армянской театральной жизни. Отмечается, что “Горе от ума” была поставлена в декабре 1827 года русскими офицерами в Ереване во дворце Сардара с участием автора. Комедия была поставлена во второй раз также с участием автора на сцене Нерсисяновской школы в Тбилиси. В статье подчёркивается, что как и в русской, так и в армянской действительности либеральные силы отрицали общественное значение пьесы, а передовые силы пьесу считали крупнейшим вкладом в мировую театральную культуру.
The article determines the place of the comedy "Wit Works Woe" in the Armenian theater life. It is noted that "Wit Works Woe" was staged in December, 1827 in Sardar's palace in Yerevan by the Russian officers with author’s participation. The comedy was staged for the second time, also with participation of the author on a scene of the Nersisyan School of Tbilisi. The article emphasizes the idea that both Russian and Armenian liberal forces denied public value of the play, and the advanced forces considered the play the largest contribution to world theatrical culture.
Place of publishing:
Երևան