Publication Details:
2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Additional Information:
Title:
Other title:
Անգլերենի ուսուցման մեթոդները և նորարարական տեխնոլոգիաների օգտագործումը ուսուցման գործընթացում ; «Подходы и использование инновационных технологий в процессе обучения английскому языку»
Creator:
Corporate Creators:
Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
approach ; method ; information ; ICT ; educational process ; interactive method ; students ; result ; skills
Abstract:
Having confirmed the approaches of teaching the English language, which include various methods and the development of innovative technologies has provided a new method in teaching English in recent years. Using ICT (Innovative Computer Technologies) the English language teachers must master the methodology of operating ICT tools to organize an educational process. Moreover, ICT can also function as an instrument of curriculum differentiation. The ICT enables the teacher to free up time for creative activities and create individual learning routes for students. One of the most positive results of using ICT in education is the possibility of greater satisfaction of the individual needs of students. Technologies provide not only interesting curriculum content, but also allow more reliable assessment of students` knowledge, identify weaknesses in their preparation, and determine the necessary knowledge and skills for teachers.
Հաստատելով անգլերեն լեզվի դասավանդման մոտեցումները, որոնք ներառում են տարբեր մեթոդներ, վերջին տարիներին նորարարական տեխնոլոգիա-ների զարգացումը նոր մեթոդ է ապահովել անգլերենի դասավանդման գործընթացում: Օգտագործելով ՆՀՏ (նորարարարական համակարգչային տեխնոլոգիաներ), անգլերեն լեզվի ուսուցիչները պետք է տիրապետեն համակարգչային տեխնոլոգիաների գործիքների գործարկման մեթոդաբանությանը՝ կրթական գործընթաց կազմակերպելու համար: Ավելին, ՆՀՏ-ն կարող է նաև գործել որպես ուսումնական ծրագրերի տարբերակման գործիք: ՆՀՏ-ն ուսուցչին հնարավորություն է տալիս ժամանակ տրամադրել ստեղծագործական գործունեությանը և ստեղծել սովորողների համար անհատական ուսումնական մոտեցումներ: Կրթության մեջ համակարգչային տեխնոլոգիաների կիրառման ամենադրական արդյունքներից է ուսանողների անհատական կարիքների ավելի մեծ բավարարման հնարավորությունը։ Տեխնոլոգիաներն ապահովում են ոչ միայն ուսումնական ծրագրի հետաքրքիր բովանդակություն, այլև թույլ են տալիս ավելի հուսալի գնահատել ուսանողների գիտելիքները, բացահայտել նրանց թույլ կողմերը և որոշել նրանց գիտելիքներն ու հմտությունները:
Утвердив подходы к обучению английскому языку, включающие в себя различные методы и развитие инновационных технологий обеспечило новый метод в обучении английскому языку в последние годы. Используя ИКТ (инновационные компьютерные технологии), преподаватели английского языка должны овладеть методикой использования средств ИКТ для организации учебного процесса. Более того, ИКТ также могут выступать в качестве инструмента дифференциации учебных программ. ИКТ позволяет учителю уделить время творческой деятельности и создать индивидуальные подходы обучения для учащихся. Одним из наиболее положительных результатов использования ИКТ в образовании является возможность удовлетворения индивидуальных потребностей учащихся. Технологии обеспечивают не только интересное содержание учебных программ, но и позволяют более достоверно оценивать знания учащихся, выявлять слабые места в их подготовленности, определять необходимые знания и навыка.
Place of publishing:
Երևան
Publisher:
«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն