Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Other title:
Механизмы обратной связи с точки зрения реформы учебных программ, обеспечения качества и достоверности присвоенных квалификаций ; Հետադարձ կապի մեխանիզմները՝ կրթական ծրագրի բարեփոխումների, որակի ապահովման և որակավորումների արժանահավատության դիտանկյունից
Creator:
Vardanyan, Narine ; Ghalamdaryan, Anzhela ; Manukyan, Narine
Subject:
Social and Humanitarian Sciences
Uncontrolled Keywords:
education quality ; quality assurance ; improving the education quality ; stakeholders ; qualitative and quantitative research ; credible awarding of qualifications ; “Marketing” educational program
Coverage:
Abstract:
Quality assurance of higher education and credibility of awarding qualifications are among the important and key issues in education reforms. Stakeholders’ involvement in the Education quality assurance process is very important, especially since decisions are made based on their opinions. Education quality is continuously improved by identifying their needs, measuring their satisfaction, and studying their views, observations, and suggestions on various issues. This article presents an example of the multi-functional involvement of internal and external stakeholders in the process of improving the "Marketing" educational program in the International Scientific Educational Center of the NAS RA (hereinafter referred to as "ISEC"). The article examines in detail the reforming process of the "Marketing" educational program, including the analysis of qualitative research conducted among students and graduates, the comparative examination of the best practices abroad, which served as the basis for reforming the educational program, including the educational process plan and the curriculum included in the plan. The aim of the research is to improve the “Marketing” syllabus, align it with the credibility of the qualification and the requests of the modern labor market․ In order to achieve our goals and identify the problems, the following actions were taken. a/ a focus group discussion among the majors of the graduates of these previous years for knowledge of educational program gaps, current specials, and suggestions. b/ a focus group discussion among students newly admitted to this department in 2019 to understand their expectations. c/ the educational program benchmarking with similar educational programs of the best universities abroad. Graduates with marketing specialty of 2012-2014 and 2014-2016 years participated in the focus group, overall 6 graduates. The methodology of this article includes exploratory and descriptive research. It should be noted that the improved “Marketing” syllabus was developed and implemented for the 2019-2021 academic year, from quality assurance՛s point the program needed monitoring and providing feedback, which is continuously implemented. Here, the modern flexible (Agile) approaches to the evaluation of educational program quality were implemented in a pilot version. In addition, the department's activities are organized through the PDCA cycle, which implies implemented processes’ periodic evaluation and improvement.
Բարձրագույն կրթության որակի ապահովման և որակավորումների շնորհման արժանահավատությունը կրթության բարեփոխումների կարևոր և առանցքային հիմնահարցերից են։ Կրթության որակի ապահովման գործընթացում շահակիցների ներգրավվածությունը շատ կարևոր է հատկապես այն առումով, որ որոշումները կայացվում են նրանց կարծիքների հիման վրա, կրթության որակի ապահովումը շարունակաբար բարելավվում է՝ բացահայտելով վերջիններիս կարիքները, չափելով գոհունակությունը և ուսումնասիրելով նրանց հայացքներն ու դիտարկումները, ինչպես նաև առաջարկները տարբեր հարցերի շուրջ։ Սույն հոդվածում ներկայացված է ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնում (այսուհետ՝ ԳԿՄԿ) «Շուկայագիտություն» կրթական ծրագրի բարելավման գործընթացում ներքին և արտաքին շահակիցների բազմագործուն ներգրավման մեկ օրինակ։ Հոդվածում մանրամասն քննվում է «Շուկայագիտություն» մասնագիտական կրթական ծրագրի բարեփոխման ընթացքը, ներառյալ ուսանողների, շրջանավարտների շրջանում անցկացված որակական հետազոտությունների վերլուծությունները, արտերկրի լավագույն փորձի համեմատական քննությունը, որոնք հիմք են ծառայել կրթական ծրագրի բարեփոխումների, այդ թվում՝ ուսումնական գործընթացի պլանի և պլանում ընդգրկված առարկայացանկի բարեփոխման համար: Հետազոտության նպատակն է՝ ուսումնասիրել «Շուկայագիտություն» ՄԿԾ-ի բարելավման գործընթացը, վերջինիս համապատասխանեցումը ժամանակակից աշխատաշուկայի պահանջներին։ Նպատակներին հասնելու և խնդիրների բացահայտման համար կազմակերպել են հետևյալ միջոցառումները. ա/ ֆոկուս խմբային քննարկում սույն մասնագիտության նախկին տարիների շրջանավարտների շրջանում՝ հասկանալու համար՝ կրթական ծրագրի բացերը, առկա թերությունները և առաջարկները, բ/ ֆոկուս-խմբային հարցումներ՝ 2019 թ. սույն բաժին ընդունված ուսանողների շրջանում՝ հասկանալու համար վերջիններիս ակնկալիքները, գ/ կրթական ծրագրի բենչմարքինգ՝ արտերկրի լավագույն բուհերի համանման կրթական ծրագրերի հետ: Սույն հետազոտության մեթոդաբանությունը ներառում է հետախուզական և նկարագրողական հետազոտությունների իրականացում։ Պետք է նշել, որ բարելավված Շուկայագիտություն ՄԿԾ-ն մշակվել և գործածվել է 2019-2021 ուսումնական տարիների համար և, բնականաբար, որակի ապահովման տեսանկյունից ծրագիրը շարունակական մշտադիտարկման և հետադարձ կապի ապահովման կարիք ուներ, ինչը շարունակաբար իրականացվում է: Այստեղ պիլոտային տարբերակով ներդրվել են կրթական ծրագրի որակի գնահատման ժամանակակից ճկուն (Agile) մոտեցումները: Բացի այդ, «Տնտեսագիտություն և կառավարում» ամբիոնի գործունեությունը կազմակերպվում է ՊԻԳԲ (PDCA) շրջափուլի միջոցով, ինչը ենթադրում է իրականացվող գործընթացների պարբերական գնահատում և բարելավում:
Обеспечение качества высшего образования и достоверности присвоенных квалификаций является одним из важных и ключевых вопросов реформы образования. Вовлечение заинтересованных сторон в процесс обеспечения качества образования является стратегически важной особенностью, учитывая, что решения принимаются на основе их мнений, а обеспечение качества образования постоянно совершенствуется путем выявления потребностей заинтересованных сторон, измерения степень их удовлетворенности и изучения замечаний и предложений по различным вопросам. В данной статье представлен один из примеров многофункционального вовлечения внутренних и внешних заинтересованных сторон в процесс совершенствования образовательной программы «Маркетинг» в Международном научно-образовательном центре Национальной академии наук Республики Армения (далее – МНОЦ). В статье подробно рассматривается процесс реформирования профессиональной образовательной программы «Маркетинг», включая анализ качественных исследований, проведенных среди студентов и выпускников, сравнительный анализ передового зарубежного опыта, что послужило основанием для реформирования образовательной программы и учебного плана. Цель исследования - усовершенствовать образовательную программу «Маркетинг», привести ее в соответствие с выпускной квалификацией и требованиями современного рынка труда. Для достижения поставленных целей и выявления проблем были организованы следующие мероприятия: а/фокус-групповое обсуждение среди выпускников данной программы для понимания пробелов, существующих недостатков и предложений образовательной программы; б/опросы фокус-групп: среди студентов, поступивших в 2019 г. и обучающихся по этой программе, чтобы понять их ожидания; в/бенчмаркинг образовательной программы с аналогичными образовательными программами лучших зарубежных вузов. Методология данного исследования включает в себя выполнение поискового и описательного исследования. Следует отметить, что усовершенствованная образовательная программа «Маркетинг» была разработана и внедрена для 2019/2021 учебного года и с точки зрения обеспечения качества программа нуждалась в постоянном мониторинге и предоставлении обратной связи. В пилотном варианте реализованы современные гибкие (Agile) подходы к оценке качества образовательной программы, кроме того, деятельность отдела качества образования организована по циклу PDCA, предполагающему периодическую оценку и улучшение внедренных процессов.