Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Симонян Андраник, Սիմոնյան Անդրանիկ
Title:
Other title:
Содержание понятия результатов оперативно-розыскной деятельности и перспективы их использования ; Օպերատիվ - հետախուզական գործունեության արդյունքների հասկացության բովանդակությունն ու դրանց օգտագործման հեռանկարները
Creator:
Subject:
Social and Humanitarian Sciences
Uncontrolled Keywords:
operative-search activity ; criminal case ; criminal procedure code ; facts ; evidences ; results ; operative-search measures ; employee of inquiry body
Coverage:
Abstract:
The article is devoted to the identification and analysis of the role and significance of the results of operative-search activities, as well as the perspectives of their use. The article thoroughly analysed the essence of the term "results of operative-search activity", the various existing definitions of the term "results of operative-search activity" in the professional literature. The article reflects the list of documents in which the results of operative-search activity receive their material expression and fixation. The relevant articles of the Criminal Procedure Code related to the topic were presented and analysed in the article, and as a result of the analysis, it was concluded that it is necessary to define the concept of "results of the OSA" in the CCA Law, as well as to classify these results in accordance with the legal regulations of the Criminal Procedure Code. The article also presents the general conditions under which the factual data obtained during the OSA can be considered the result of the OSA. They are as follows: • the factual data must be received by the operative subdivisions in accordance with the rules established by the Law on the OSA, • contain information on the characteristics of crimes being prepared, committed or accomplished, persons preparing, committing or accomplishing crimes, as well as on events and actions that threaten the state, military, economic or ecological security of the Republic of Armenia, • must be fixed in operative-service documents, on material (physical) carrier, to which the objects and documents obtained during the implementation of the OSA should be attached. As a result of the article analyses, we have come to the conclusion, that it is more appropriate to use the concept of “results of operative-search activities” in the Law of OSA, revealing its content. At the same time, we consider it necessary to enshrine the concept of “operative-search information” or “operative information” as a legal term in the same law, because operative-search information, essentially being a prerequisite for OSA, provides a basis for carrying out operative-search measures.
Հոդվածը նվիրված է օպերատիվ-հետախուզական գործունեության արդյունքների դերի ու նշանակության, ինչպես նաև դրանց օգտագործման հեռանկարների բացահայտմանն ու վերլուծմանը: Հոդվածում հանգամանորեն վերլուծվել է «օպերատիվ-հետախուզական գործունեության արդյունքներ» եզրույթի էությունը, մասնագիտական գրականության մեջ «օպերատիվ-հետախուզական գործունեության արդյունքներ» եզրույթի վերաբերյալ գոյություն ունեցող տարբեր բնորոշումները: Հոդվածում արտացոլված է այն փաստաթղթերի ցանկը, որում իրենց նյութական արտահայտությունն ու ամրագրումն են ստանում օպերատիվ-հետախուզական գործունեության արդյունքները (այսուհետ՝ ՕՀԳ): Հոդվածում ներկայացվել և վերլուծվել են թեմային առնչվող « ՀՀ քրեական դատավարության օրենսգրքի» համապատասխան հոդվածները և վերլուծության արդյունքում հանգել ենք այն եզրակացության, որ ՕՀԳ օրենքում անհրաժեշտ է պարտադիր սահմանել «ՕՀԳ-ի արդյունքներ» հասկացությունը, ինչպես նաև այդ արդյունքները դասակարգել Քրեական դատավարության օրենսգրքի իրավակարգավորումներին համապատասխան: Հոդվածում ներկայացված են նաև այն ընդհանրական պայմանները, որոնց պահպանման պարագայում ՕՀԳ ընթացքում ստացված փաստական տվյալները կարող են համարվել ՕՀԳ արդյունք: Դրանք հանգում են հետևյալին․ • փաստական տվյալները պետք է ստացված լինեն օպերատիվ ստորաբաժանումների կողմից ՕՀԳ օրենքով սահմանված կանոններին համապատասխան, • պետք է պարունակեն տեղեկատվություն նախապատրաստվող, կատարվող կամ կատարված հանցանքների հատկանիշների վերաբերյալ, իրավախախտումներ նախապատրաստող, կատարող կամ կատարած անձանց, ինչպես նաև ՀՀ պետական, ռազմական, տնտեսական կամ էկոլոգիական անվտանգությանը վտանգ սպառնացող իրադարձությունների և գործողությունների վերաբերյալ, • պետք է ամրագրված լինեն օպերատիվ-ծառայողական փաստաթղթերում, նյութական (ֆիզիկական) կրիչների վրա, որոնց պետք է կցված լինեն ՕՀԳ-ների իրականացման ընթացքում ստացված առարկաները և փաստաթղթերը: Հոդվածում արված վերլուծությունների արդյունքում հանգել ենք այն հետևությանը, որ ՕՀԳ օրենքում առավել նպատակահարմար է օգտագործել «օպերատիվ-հետախուզական գործունեության արդյունքներ» արտահայտությունը՝ բացահայտելով դրա բովանդակությունը: Միաժամանակ անհրաժեշտ ենք համարում նույն օրենքում ամրագրել նաև «օպերատիվ-հետախուզական տեղեկություն» կամ «օպերատիվ տեղեկություն» հասկացությունը՝ որպես իրավական եզրույթ, քանի որ օպերատիվ-հետախուզական տեղեկությունն ըստ էության ՕՀԳ-ի նախապայման հանդիսանալով՝ հիմք է տալիս օպերատիվ-հետախուզական միջոցառումներ իրականացնելու համար:
Статья посвящена изучению и анализу роли и значения результатов оперативно-розыскной деятельности, а также определению перспектив их использования. В статье подробно проанализирована сущность термина «результаты оперативно-розыскной деятельности», существующие в профессиональной литературе различные определения термина «результаты оперативно-розыскной деятельности». В статье отражен перечень документов, в которых результаты оперативно-розыскной деятельности получают свое материальное выражение и фиксацию. В статье представлены и изучены соответствующие статьи Уголовно-процессуального кодекса, относящиеся к теме. В результате анализа сделан вывод о необходимости внесения определения понятия «результаты оперативно-розыскной деятельности» в Уголовно-процессуальный кодекс, а также классификации этих результатов в соответствии с правовыми нормами Уголовно-процессуального кодекса. В статье также представлены общие условия, при соблюдении которых фактические данные, полученные в ходе ОРД, могут считаться результатом ОРД. Они сводятся к следующему: • фактические данные должны быть получены оперативными подразделениями в соответствии с правилами, установленными ОРД; • должны содержать информацию о признаках готовящихся, совершаемых или совершенных преступлений, о лицах, готовящих, совершающих или совершивших преступления, а также о событиях и действиях, создающих угрозу государственной, военной, экономической или экологической безопасности Республики Армения; • должны фиксироваться в оперативно-служебных документах, на материальных (физических) носителях, к которым должны прилагаться предметы и документы, полученные при проведении ОРД. В результате проведенного в статье анализа мы пришли к выводу о целесообразности использования понятия «результаты оперативно-розыскной деятельности» в Законе об ОРД, при этом раскрывая его содержание. Вместе с тем считаем необходимым закрепить в том же законе понятие «оперативно-разведывательная информация» или «оперативная информация» в качестве юридического термина, поскольку оперативно-разведывательная информация, являясь предварительным условием ОРД, дает основание для проведения оперативно-розыскных мероприятий