Object structure

Publication Details:

Պարբերականը հիմնադրվել է 2003 թ. փետրվարի 26-ին՝ Հայկական գյուղատնտեսական ակադեմիայի գիտական խորհրդի որոշմամբ, սկզբում՝ «Հայկական գյուղատնտեսական ակադեմիայի տեղեկագիր», այնուհետև՝ «Հայաստանի պետական ագրարային համալսարանի տեղեկագիր», «Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի տեղեկագիր» վերնագրերով: «Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի տեղեկագիր» գիտական պարբերականը ՀՀ ԿԳՄՍՆ Բարձրագույն որակավորման կոմիտեի կողմից ներառված է դոկտորական և թեկնածուական ատենախոսությունների արդյունքների ու դրույթների հրապարակման համար ընդունելի գիտական հանդեսների ցանկում: Պարբերականի նպատակը գիտահետազոտական աշխատանքների արդյունքների ներկայացման և լուսաբանման միջոցով ագրարային ոլորտի խնդիրներին ուղղված գիտական լուծումներ առաջադրելն է: Հիմք ընդունելով պարբերականի մասնագիտական ուղղվածությունը, նպատակը և վերնագիրը բովանդակությանն առավել համապատասխանեցնելու անհրաժեշտությունը՝ 2019 թ. մայիսի 16-ին համալսարանի գիտական խորհուրդը որոշել է այն վերանվանել «Ագրոգիտություն և տեխնոլոգիա», որը «Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի տեղեկագիր» պարբերականի իրավահաջորդն է: «Ագրոգիտություն և տեխնոլոգիա» պարբերականը հրատարակվում է տարվա ընթացքում չորս անգամ՝ անգլերեն առանձին, հայերեն և ռուսերեն միասնական համարներով, յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ:

Journal or Publication Title:

Ագրոգիտություն և տեխնոլոգիա=Agriscience and Technology= Агронаука и технология

Date of publication:

2020

Volume:

1/69

ISSN:

2579-2822

Official URL:


Additional Information:

Պանասենկո Ս. Վ., Ցուցուլյան Ս. Վ.

Title:

Современные тенденции торговли сельскохозяйственной продукцией и продовольственными товарами между Арменией и Россией

Other title:

Հայաստանի և Ռուսաստանի միջև գյուղատնտեսական արտադրանքի և պարենային ապրանքների առևտրի արդի միտումները ; Modern Trading Trends in Agricultural and Food Products Between Armenia and Russia

Creator:

Панасенко, С. В. ; Цуцулян, С. В.

Corporate Creators:

Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբագիր՝ Հ. Ս. Ծպնեցյան

Subject:

Аграрная экономика и агробизнес

Uncontrolled Keywords:

внешняя торговля ; сельскохозяйственная продукция ; продовольственные товары ; сотрудничество ; товарооборот ; экспорт-импорт ; баланс

Coverage:

45-51

Abstract:

Целью исследования была оценка внешнеторговых отношений Республики Армения и Российской Федерации в секторе сельскохозяйственной продукции и продовольственных товаров. Актуальность данного направления обусловлена тем, что на современном этапе социально-экономического развития армяно- российские внешнеэкономические связи являются важнейшим стратегическим фактором в решении проблем аграрного сектора Армении. Реализация политики по стимулированию экспорта сельскохозяйственной продукции и продуктов питания позволяет не только развивать аграрный сектор и наращивать объемы экспорта, но и повышать уровень конкуренции на внутреннем рынке и занятости сельского населения.
ՈՒսումնասիրության նպատակն է գնահատել Հայաստանի և Ռուսաստանի արտաքին առևտրային հարաբերությունները գյուղատնտեսական ապրանքների և սննդամթերքի ոլորտում: Արդիականությունը պայմանավորված է նրանով, որ սոցիալ- տնտեսական զարգացման ներկա փուլում հայ-ռուսական տնտեսական կապերը կարևորագույն ռազմավարական գործոններ են Հայաստանի գյուղատնտեսության ոլորտի խնդիրների լուծման գործում: Գյուղատնտեսական ապրանքների և սննդամթերքի արտահանման խթանման քաղաքականության իրականացումը թույլ է տալիս ոչ միայն զարգացնել գյուղատնտեսության ոլորտը, մեծացնել արտահանման ծավալները, այլև բարձրացնել ներքին շուկայում մրցակցության և գյուղական բնակչության զբաղվածության մակարդակը:
The current study is aimed at the evaluation of foreign trade relations between Armenia and Russia in the agricultural and food product sector. The relevance of this work is conditioned by the fact that the external economic relations established between the RA and RF in the current socio- economic development stage are the most important strategic factors for handling the issues in the agricultural sector of Armenia. Implementation of the promotion policy in the export of agricultural and food product enables not only to develop the agricultural sector and to increase the export volumes but also to enhance competitiveness and employment rate of the rural population in the domestic market.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀԱԱՀ հիմնադրամ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան