Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2023

Number:

1 (667)

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

Егиазарян Сюзанна, Yeghiazaryan Syuzanna

Title:

ՀՀ ուսանողների զբաղվածության և աշխատանքի ապահովման նոր մոդել

Other title:

Новая модель занятости и обеспечения трудоустройства студентов РА ; A New Model of Employment and Job Security for Students of RA

Creator:

Եղիազարյան, Սյուզաննա

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

Սոցիոլոգիա

Uncontrolled Keywords:

գործատու ; համալիր համագործակցություն ; աշխատաշուկա ; բուհ ; ուսումնահենք աշխատանք ; աշխատանքահենք ուսումնառություն ; առաջարկ-պահանջարկ հավասարակշռում

Coverage:

81-89

Abstract:

Հոդվածում քննված հիմնահարցի առնչությամբ կատարված վերլուծությունից եկել ենք այն համոզման, որ ՀՀ ուսանողների զբաղվածության և աշխատանքի ապահովման երաշխիք կարող են դառնալ բուհ-գործատու համալիր համագործակցության մոդելի մշակումը և կատարելագործումը: Առաջարկվող մոդելը մշակվել է՝ հիմք ընդունելով այս ոլորտում միջազգային հաջողված փորձը և համանման մոդելները, հաշվի է առնվել նաև կանխատեսումային մոտեցումը: Արդեն գոյություն ունեցող մոդելների հիմնական տարրերը հաշվի առնելով՝ փորձ է արվում դրանք համալրել նոր տարրերով, մասնավորապես բուհ-աշխատաշուկա համագործակցության շղթան ընդլայնվում է, որի մի օղակն է դառնում նաև դպրոցը: Քննարկվող մոդելի իրականացումը ենթադրում է փոխազդող կառույցների լայն շրջանակ, որը ներառում է պետական կառույցներ և ենթակառուցվածքներ, աշխատաշուկայի պետական ու մասնավոր հատվածներ, ոլորտային մասնագետներ ու գործատուներ:
Развитие и совершенствование модели комплексного сотрудничества вуз-работодатель может стать гарантией трудоустройства и занятости студентов РА. Предлагаемая модель была разработана на основе успешного международного опыта в этой области и аналогичных моделей с учетом прогностического подхода. Исходя из основных элементов уже существующих моделей предпринимается попытка дополнить их новыми элементами, в частности, расширяется цепочка взаимодействия вуз-рынок труда, звеном которой становится и школа. Реализация обсуждаемой модели предполагает наличие широкого круга взаимодействующих структур, в который входят: государственные структуры и инфраструктуры, государственный и частный секторы рынка труда, отраслевые специалисты и работодатели.
From the analysis made in relation to the issue examined in the article, we came to the conviction that the development and improvement of the university-employer complex cooperation model can become a guarantee of the employment and job security of RA students. The proposed model was developed based on successful international experience in this field and similar models, and the predictive approach was also taken into account. Having in mind the main elements of the already existing models, an attempt is made to supplement them with new elements, in particular, the chain of university-labor market cooperation is expanding, of which the school also becomes a link. The implementation of the discussed model implies a wide range of interacting structures, which includes: state structures and infrastructures, public and private sectors of the labor market, sector specialists and employers.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Identifier:

click here to follow the link

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան