Publication Details:
2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Additional Information:
Багдасарян Эллада, Гаспарян Оксана, Baghdasaryan Ellada, Gasparyan Oksana
Title:
Other title:
Сложности перехода группового приема организации обучения в коллективный и пути их преодоления ; The Difficulties of Transitioning from a Group Method of Teaching to a Collective Method and Ways to Overcome It
Creator:
Բաղդասարյան, Էլլադա ; Գասպարյան, Օքսանա
Corporate Creators:
Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
կոլեկտիվ ուսուցում ; ուսումնական խումբ ; աշակերտների համագործակցություն ; Րիվինի մեթոդիկա ; փոխուսուցում ; փոփոխական կազմով զույգեր ; կոլեկտիվ պարապմունք ; խմբային քննարկում ; ուսուցման կոլեկտիվ շարժում ; յուրացման գործընթացի մեկնարկ ; ուսուցման խմբային եղանակ
Abstract:
Կրթական համակարգի ներկայիս խորը ճգնաժամային իրավիճակից դուրս գալու համար նախ անհրաժեշտ է ստեղծել նոր բնույթի ուսուցման գործընթաց, որի հիման վրա հնարավոր կլինի կառուցել էապես նոր կրթական համակարգ: Ուսուցման կազմակերպման կոլեկտիվ եղանակի կայացումը պայմանավորված է էապես նոր՝ կոլեկտիվ (համագործակցային) բնույթի ուսուցման գործընթացի ստեղծմամբ: Կոլեկտիվ ուսուցման գործընթացը կազմակերպվում է հարափոփոխ (համահավաք) խմբերով, ուսումնական ծրագրերի յուրացման երթուղիների և տեմպերի անհատականացմամբ, համընդհանուր համագործակցային փոխազդեցությունների միջոցով: Ուսուցման կազմակերպման կոլեկտիվ եղանակի կայացումը բնական- տարերայնորեն ընթացող և արհեստական-նպատակաուղղված կերպով իրականացվող ենթագործընթացների ամբողջություն է: Ընդհանուր համամարդկային մակարդակով կոլեկտիվ ուսուցմանն անցնելու գործընթացը բավականին բարդ ու երկարատև է: Նրան բնորոշ են աստիճանականությունը և անցման փուլերը: Արդյունքում ձևավորվում են համագործակցային մթնոլորտ, երկխոսական և հաղորդակցական կարողություններ: Կոլեկտիվ ուսուցման եղանակի հիմքում խմբերով աշխատանքն է: Ուսուցումն իրականացվում է փոփոխվող զույգերով, երբ ամեն մի աշակերտ սովորեցնում է մյուսին: Այս եղանակի կիրառումը ներառում է տարամակարդակ կամ ավանդական առաջադրանքների միջոցով գիտելիքների յուրացման մակարդակի ստուգում: Ուսուցման այս եղանակը նպատակային է իրականացնել գործնական աշխատանքների, ամփոփիչ ընդհանրացնող դասերի ժամանակ: Դասագործընթացում սովորողները հնարավորություն ունեն ավելի ազատ ու հետաքրքիր շփվել միմյանց հետ: Այդ պահին առաջանում է փոխօգնության ցանկություն, և նյութը համեմատաբար լավ է յուրացվում: Կոլեկտիվ աշխատանք կարելի է իրականացնել դասի տարբեր հատվածներում, քարտերով աշխատանքները կարող են լինել ինչպես գրավոր, այնպես էլ բանավոր: Կոլեկտիվ ուսուցման գործընթացում անհրաժեշտ է, որ ուսուցիչը նախապատրաստի անհրաժեշտ նյութ, կարևոր է նաև դպրոցականների նախապատրաստումը:
Чтобы выйти из сложившейся ситуации, необходимо создать процесс обучения нового характера, который можно будет построить на основе новой системы обучения. Организация обучения обусловлена созданием нового процесса обучения, в основе которого лежит коллективное обучение. Процесс основан на применении информационных учебных программ с персонализацией темпа усвоения учебных программ. Создание такого способа организации обучения – целеустремленно. Переход к такому виду обучения -процесс сложный и длительный. В основе коллективного обучения лежит работа в группах, которая осуществляется сменой пар, где ученики учат друг друга. Применение такого метода включает в себя многоуровневую или традиционную систему, включающую проверку уровня усвоения знаний с помощью заданий. Этот метод обучения предназначен для выполнения практических заданий во время урока. В процессе обучения у учащихся возникает желание взаимопомощи; они становятся более свободными в общении. Коллективная работа может проводиться в различных классах на разных этапах урока с применением карточных заданий, которые можно проводить как письменно, так и устно. В процессе обучения необходимо, чтобы учитель подготовил необходимый материал, а учащиеся были готовы к нему.
In order to get out of the current deep crisis situation of the educational system, it is first necessary to create a new kind of learning process, on the basis of which it will be possible to build an essentially new educational system. The establishment of a collective method of organizing learning is due to the creation of a new, collective (cooperative) learning process. The process of collective learning is organized by interchanging (gathering) groups, by individualizing the routes and paces of study programs, through universal cooperative interactions. Establishing a collective way of organizing learning is a set of sub-processes that proceed naturally and are carried out artificially and purposefully. The process of transitioning to collective learning at the general universal level is quite complex and very long. It is characterized by gradation and transition stages. As a result, a cooperative atmosphere, dialogical and presentation skills are formed. The collective learning method is based on group work. Teaching is done in alternating pairs, when each student teaches the other. The application of this method involves checking the level of knowledge acquisition through traditional tasks or tasks of different levels. This method of learning is purposeful to be carried out during practical work and summative generalizing lessons. During the course, students have the opportunity to communicate more freely and interestingly with each other. At that moment, a desire to help each other arises and the material is mastered relatively well. Collective work can be carried out in different parts of the lesson, card works can be both written and oral. In the process of collective learning, it is necessary for the teacher to prepare the necessary material, it is also important to prepare the schoolchildren.
Place of publishing:
Երևան
Publisher:
«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն