Publication Details:
Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ
Journal or Publication Title:
«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Թովմասյան Գայանե, Tovmasyan Gayane
Title:
Զբոսաշրջային բրենդ. երկրի դեմքն ու ինքնությունը
Other title:
Туристический бренд։ лицо и идентичность страны ; Tourism Brand։ The Face and Identity of the Country
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
զբոսաշրջային բրենդ ; բրենդի ինքնություն ; բրենդի իմիջ ; լոգո ; դիրքավորում ; դեստինացիա ; կարգախոս ; գույնի հոգեբանություն ; վաճառքի եզակի առաջարկ (unique selling proposition)
Abstract:
Երկրները ձգտում են զբոսաշրջիկներին գրավել յուրօրինակ զբոսաշրջային բրենդի միջոցով։ Դեստինացիայի բրենդը կարելի է բնորոշել որպես անուն, խորհրդանիշ, պատկերանշան և տեսողական այլ տարրեր, որոնք միաժամանակ նույնականացնում և տարբերակում են տվյալ նպատակակետը մրցակիցների նպատակակետերից։ Երկիրը կամ համապատասխան զբոսաշրջային դեստինացիան պետք է ունենա բրենդի ուժեղ ինքնություն, որպեսզի կարողանա դրական կերպար ձևավորել զբոսաշրջիկների շրջանում, իսկ բրենդի կարգախոսը պետք է մարդկանց մղի որևէ գործողության։ Բրենդը պետք է լավագույնս արտացոլի տվյալ երկրի ու ազգի դեմքն ու ինքնությունը, լինի տպավորիչ, գրավիչ՝ առաջացնելով որոշակի հույզեր ու զգացողություններ զբոսաշրջիկների մեջ։ Հոդվածում ներկայացվել է բրենդի էությունը, դրա մշակման որոշ սկզբունքներ, դիտարկվել են մի շարք երկրների զբոսաշրջային բրենդներ։ Քննարկվել են նաև գունային հոգեբանությունը բրենդինգում և գույնի ազդեցությունը զբոսաշրջիկի ընկալման վրա։ Ներկայացվել և վերլուծվել է ՀՀ զբոսաշրջային նոր բրենդը, անդրադարձ է կատարվել հեղինակի մշակած ՀՀ բրենդի այլ տարբերակների։
Страны пытаются привлечь туристов через уникальный туристический бренд. Бренд дестинации можно определить как название, символ, логотип или другие визуальные элементы, которые одновременно идентифицируют дестинацию и отличают ее от конкурентов. Страна или туристическое направление должны иметь сильную идентичность бренда, чтобы иметь положительный имидж среди туристов, а слоган бренда должен побуждать людей к действию. Бренд должен максимально отражать лицо и идентичность данной страны и народа, быть впечатляющим, привлекательным, вызывать эмоции и чувства у туристов. В статье представлена сущность бренда, некоторые принципы брендинга, проанализированы туристические бренды некоторых стран. Обсуждается психология цвета в брендинге и влияние цвета на восприятие туриста. Представлен новый туристический бренд Республики Армения, а также версии бренда, разработанные автором для Республики Армения.
Countries try to attract tourists through a unique tourism brand. The destination brand can be defined as a name, symbol, logo, or other visual elements that simultaneously identify and distinguish the destination from competitors. The country or tourist destination must have a strong brand identity in order to have a positive image among tourists, and the brand slogan must motivate people to take actions. The brand should best reflect the face and identity of the given country and nation, be impressive, attractive, evoke emotions and feelings among tourists. The paper presents the essence of the brand, some principles of branding, the tourism brands of some countries are analyzed. The psychology of colors in branding and the effect of color on the tourist's perception are discussed. The new tourism brand of the Republic of Armenia is presented, as well as the versions of the brand for the Republic of Armenia developed by the author.
Publisher:
Type:
Format:
Extent:
General note:
Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։