Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

1966

Number:

12

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Анализ понятия относительности в познании

Other title:

Իմացության մեջ հարաբերականության հասկացության վերլուծությունը

Creator:

А. 3. Алоян

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

Философия

Uncontrolled Keywords:

Ալոյան Ա. Զ.

Coverage:

12-21

Abstract:

Ժամանակակից գիտական գրականության մեջ հաճախ կարելի է հանդիպել մեր դատողությունների, մտքերի, տեսությունների, գիտելիքների պայմանական, հարաբերական բնույթի վերաբերյալ հիշատակությունների: Ինչպես ցույց է տալիս ուշադիր քննությունը, հարաբերականության բոլոր նման արտահայտությունները հանդիսանում են իմացության պրոցեսում առկա երկու, տարբեր բովանդակության հարաբերականությունների դրսևորումները: Դրանցից առաջինը, որը կարելի է բնորոշել որպես մեր գիտելիքների լրիվության (ամփոփվածության) հարաբերականություն, նկատի ունի օբյեկտիվ աշխարհի իրերի, երևույթների մասին մարդկային գիտելիքների առաջընթացն ամբողջովին վերցրած, և արտահայտում է այն փաստը, որ երևույթների, իրերի ճանաչումն ընթանում է նրանց ոչ լրիվ իմացությունից դեպի ավելի լրիվ իմացությունը:

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՍՍՀ ԳԱ հրատ․

Date created:

1966-12-10

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան