Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Title:
Other title:
Creator:
Ա. Ս. Բուդաղյան ; Ա. Մ. Ղուշչյան ; Ա. Ռ. Քալաշյան
Subject:
Mechanical engineering and machinery ; Technology
Uncontrolled Keywords:
Будагян А. С. ; Гущян А. М. ; Калашян А. Р. ; Budaghyan A. S. ; Ghushchyan A. M. ; Kalashyan A. R. ; ավտոգնացք ; կոմպյուտերային մոդել ; արգելակման գործընթաց ; կուրսային կայունություն ; ABS ; սահք ; կողատարում ; ավտոգնացքի ծալում
Coverage:
Abstract:
Արդի ավտոմոբիլաշինության առջև ծառացած կարևորագույն խնդիրներից է բեռնատար ավտոտրանսպորտային միջոցների (ԱՏՄ), հատկապես ծանր ավտոգնացքների արգելակման գործընթացում շարժման կայունությունը բարձրացնող ակտիվ անվտանգության համակարգերի մշակումն ու կատարելագործումը: Ներկայացվում է մեծ բեռնունակության ավտոգնացքի բազմազանգված տարածական կոմպյուտերային մոդել, որը հնարավորություն է տալիս կատարել տարբեր ճանապարհային պայմաններում կորագծով շարժվող ավտոգնացքի արգելակման գործընթացի նմանակային մոդելավորում և վերլուծություն` կայունության և արգելակման արդյունավետության մակարդակները որոշելու համար, ինչպես նաև գնահատել ավտոգնացքի վրա հակաշրջափակիչ արգելակային համակարգի (ABS) տարբեր սխեմաների տեղադրման արդյունավետությունը: Одной из важнейших задач, с которой сталкивается автопромышленность сегодня, является разработка и усовершенствование современных систем активной безопасности, повышающих устойчивость движения тяжелых грузовых автопоездов при торможении. В настоящей работе представлена многомассовая пространственная компьютерная модель автопоезда, позволяющая произвести имитационное моделирование и анализ торможения автопоезда на повороте при различных дорожных условиях. Представленная модель дает возможность определить эффективность торможения и устойчивость автопоезда, а также оценить влияние различных схем установки противоблокировочных тормозных устройств (ABS). One of the most important problems that face automotive industry today is the development and improvement of state-of-the-art active safety systems, which enhance dynamic stability of heavy-duty articulated vehicles during braking. A multibody three-dimensional simulation model of an articulated vehicle, which permits to simulate and analyze braking process of articulated vehicle during turning in various road conditions is presented. The model makes it possible to determine braking efficiency and lateral stability of articulated vehicle as well as estimate the influence of various modes of antilock braking systems (ABS) installation.