Օբյեկտ

Վերնագիր: Արգելակման գործընթացում ավտոգնացքի կայունության ուսումնասիրումը արգելակային ուժերի վերահսկման միջոցով

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում 1948 թվականից՝ տարին 4 անգամ։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ և ՀՊՃՀ Տեղեկագիր. Տեխնիկական գիտություններ =Proceedings of the NAS RA and SEUA: Technical Sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2005

Հատոր:

58

Համար:

3

ISSN:

0002-306X

Պաշտոնական URL:


Այլ վերնագիր:

Исследование устойчивости автопоезда при торможении путем контроля тормозных сил; Study of the stability of articulated vehicle during braking by controlling braking forces

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ․՝ Ա․ Գ․ Նազարով (1957-1964) ; Մ․ Վ․ Կասյան (1964-1988) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (1989-2017 ) ; Գլխավոր խմբ․՝ Վ․ Շ․ Մելիքյան (2018-)

Ծածկույթ:

426-434

Ամփոփում:

Արդի ավտոմոբիլաշինության առջև ծառացած կարևորագույն խնդիրներից է բեռնատար ավտոտրանսպորտային միջոցների (ԱՏՄ), հատկապես ծանր ավտոգնացքների արգելակման գործընթացում շարժման կայունությունը բարձրացնող ակտիվ անվտանգության համակարգերի մշակումն ու կատարելագործումը: Ներկայացվում է մեծ բեռնունակության ավտոգնացքի բազմազանգված տարածական կոմպյուտերային մոդել, որը հնարավորություն է տալիս կատարել տարբեր ճանապարհային պայմաններում կորագծով շարժվող ավտոգնացքի արգելակման գործընթացի նմանակային մոդելավորում և վերլուծություն` կայունության և արգելակման արդյունավետության մակարդակները որոշելու համար, ինչպես նաև գնահատել ավտոգնացքի վրա հակաշրջափակիչ արգելակային համակարգի (ABS) տարբեր սխեմաների տեղադրման արդյունավետությունը: Одной из важнейших задач, с которой сталкивается автопромышленность сегодня, является разработка и усовершенствование современных систем активной безопасности, повышающих устойчивость движения тяжелых грузовых автопоездов при торможении. В настоящей работе представлена многомассовая пространственная компьютерная модель автопоезда, позволяющая произвести имитационное моделирование и анализ торможения автопоезда на повороте при различных дорожных условиях. Представленная модель дает возможность определить эффективность торможения и устойчивость автопоезда, а также оценить влияние различных схем установки противоблокировочных тормозных устройств (ABS). One of the most important problems that face automotive industry today is the development and improvement of state-of-the-art active safety systems, which enhance dynamic stability of heavy-duty articulated vehicles during braking. A multibody three-dimensional simulation model of an articulated vehicle, which permits to simulate and analyze braking process of articulated vehicle during turning in various road conditions is presented. The model makes it possible to determine braking efficiency and lateral stability of articulated vehicle as well as estimate the influence of various modes of antilock braking systems (ABS) installation.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2005-12-20

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:32285

Դասիչ:

АЖ 413

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Oct 11, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 3, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

21

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/35965

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն