Object structure

Journal or Publication Title:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Date of publication:

2022

Number:

1 (7)

ISSN:

2579-2830

Official URL:


Additional Information:

Խարաջանյան Րաֆֆի, Kharajanyan Raffi

Title:

Александр Спендиарян в контексте современности

Other title:

Ալեքսանդր Սպենդիարյանը արդիականության համատեքստում ; Alexander Spendiaryan in the Context of Modernity

Creator:

Хараджанян, Раффи

Subject:

Музыкальное искусство

Uncontrolled Keywords:

Александр Спендиарян ; стереотипы ; «Три пальмы» ; С. Парнок ; опера «Алмаст» ; либреттист ; Ялта

Abstract:

В материале ставится цель привлечь внимание к ряду стереотипов, касающихся творчества А.А. Спендиаряна и его личности. Да, безусловно, это великий армянский классик, основоположник армянской симфонической музыки. Но имеются и иные пласты в творчестве Спендиаряна, во многом обусловленные образом его жизни, а также присущим данному художнику особым творческим отношением к различным музыкальным культурам, интересом к чертам их своеобразия и способам воплощения. Об этом нельзя забывать. Не следует недооценивать и роль либреттиста оперы «Алмаст» С. Парнок в создании произведения, к которому Спендиарян шел годами. Это была неординарная личность, поэт, а также пианистка. Работала со Спендиаряном в течение четырех лет. Особого внимания заслуживает круг общения Спендиаряна, в который входили крупные творческие личности того времени, равно как и сам его превосходный дом на Екатерининской улице 3, который стал своего рода центром музыкальной культуры Ялты.
Հոդվածի նպատակն է ուշադրություն հրավիրել Ա.Ա. Սպենդիարյան անհատականությանը և նրա արվեստին առնչվող մի շարք կարծրատիպերի վրա։ Այո, անկասկած, նա հայ մեծ դասական է, հայկական սիմֆոնիկ երաժշտության հիմնադիրը։ Սակայն Սպենդիարյանի ստեղծագործության մեջ կան նաև այլ շերտեր․ դրանք հիմնականում պայմանավորված են արվեստագետի կենսակերպով, ինչպես նաև տարբեր երաժշտական մշակույթների հանդեպ նրան ներհատուկ ստեղծագործական վերաբերմունքով, դրանց ինքնատիպ առանձնահատկությունների և մարմնավորման ձևերի նկատմամբ հետաքրքրությամբ: Սա չպետք է անտեսել։ Չթերագնահատենք նաև «Ալմաստ» օպերայի լիբրետոյի հեղինակ Ս. Պարնոկի դերը երկի ստեղծման գործում։ Նա արտասովոր անհատականություն էր, բանաստեղծ, նաև դաշնակահար։ Սպենդիարյանի հետ աշխատել է չորս տարի։ Առանձնահատուկ ուշադրության է արժանի Սպենդիարյանի շփման շրջանակը․ նրանք ժամանակի ստեղծագործական խոշոր դեմքերն էին։ Իսկ նրա հիասքանչ տունը Եկատերինյան փողոցում (3) դարձավ Յալթայի երաժշտական մշակույթի յուրահատուկ կենտրոն։
The purpose of the material is to draw attention to a number of stereotypes regarding the work of A.A. Spendiaryan and his personality. Indeed, he is, undoubtedly, a great Armenian classic, the founder of the armenian symphonic music. However, there are other layers in the oeuvre of Spendiaryan, largely due to the way of his life, as well as the special creative attitude inherent in this artist to various musical cultures, interest in the features of their originality and ways of embodiment. This must not be forgotten. The role of S. Parnok – the librettist of the opera “Almast” in the creation of the composition, whom Spendiaryan had been visiting for years, should not be underestimated. She was an extraordinary personality, a poet, and also a pianist. She worked with Spendiaryan for four years. Spendiaryan’s social circle, which included major creative personalities of that time, deserves special attention, as well as his excellent house at N 3, Ekaterininskaya Street, which became a kind of center of Yalta’s musical culture.

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 45-55

Identifier:

click here to follow the link

Language:

ru

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան