Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Հրապարակման ամսաթիվ:

2019

Համար:

1

ISSN:

2579-2830

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Թամիրօղլյան Աննա, Tamiroghlyan Anna

Վերնագիր:

Концепция отражения медитативности трио “Monada” Ваграма Бабаяна

Այլ վերնագիր:

Վահրամ Բաբայանի «Monada» տրիոյի մեդիտատիվ հատկանիշների արտացոլման հայեցակարգը ; The concept of reflection of meditative qualities in Vahram Babayan’s trio “Monada”

Ստեղծողը:

Тамироглян, Анна

Խորագիր:

Музыкознание

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Ваграм Бабаян ; “Monada” ; буддизм ; трио ; медитация ; ансамблевое сочетание ; композиционное построение ; средства формообразования ; общие закономерности

Ամփոփում:

Статья посвящена анализу концепции отражения медитативности рукописи Трио “Monada” для флейты, гобоя и фортепиано Ваграма Бабаяна. Цель – выявление некоторых аспектов внешних и внутренних медитативных качеств молитвенного созерцания в связи с индивидуальным подходом к раскрытию смысла названия Трио “Monada”, ассоциируемым с восточной культурой – религией “буддизма”. Впервые в ней рассматриваются формообразующие факторы, некоторые композиционные особенности, ансамблевые сопряжения трех разнотембровых инструментов, отображающие идейный замысел Трио. В основном это модернистическое одночастное произведение сонорного типа, сконструированное в свободно-импровизационной форме и не исследованное до сих пор.
Հոդվածը նվիրված է Վահրամ Բաբայանի՝ ֆլեյտայի, հոբոյի և դաշնամուրի համար գրված «Monada» տրիոյի (ձեռագիր) կոմպոզիցիոն կառուցվածքի վերլուծությանը: Խնդիրն աղոթքի մեդիտատիվ հատկանիշների որոշ արտաքին և ներքին ասպեկտների բացահայտումն է, որը կապված է “Monada” տրիոյի անվան` բացահայտման իմաստով, անհատական մոտեցման հետ և ասոցացվում է արևելյան մշակույթի` «բուդդայականության» հետ: Այստեղ առաջին անգամ հետազոտվում են ձևավորման գործոնները, որոշ կոմպոզիցիոն առանձնահատկություններ, համույթի` երեք բազմատեմբր գործիքների համադրությունը, որոնք արտացոլում են Տրիոյի գաղափարական մտահղացումը: Հիմնականում սա սոնոր տիպի միամաս մոդեռնիստական ստեղծագործություն է, որը կառուցված է ազատ, իմպրովիզացիոն ոճի մեջ և մինչ օրս ուսումնասիրված չէ։
This research paper analyzes the compositional construction of the Trio “Monada” for flute, oboe and piano by Vahram Babayan. The aim is to reveal some aspects of external and internal meditative qualities of prayerful contemplation in connection with the individual approach to revealing the meaning of the name of the trio “Monada”, which is associated with the religion of the Eastern culture – “Buddhism”. For the first time some form-forming factors, compositional features, combination of ensemble’s three different-timbre instruments (flute, oboe and piano), reflecting the concept of the Trio are considered. Basically, this is a modern one-part work of a sonorous type, designed in a free-improvisational form and not studied until now.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 15-29

Լեզու:

ru

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան