Object structure

Publication Details:

Լույս է տեսնում 1948 թվականից՝ տարին 4 անգամ։

Journal or Publication Title:

ՀՀ ԳԱԱ և ՀՊՃՀ Տեղեկագիր. Տեխնիկական գիտություններ =Proceedings of the NAS RA and SEUA: Technical Sciences

Date of publication:

2001

Volume:

54

Number:

1

ISSN:

0002-306X

Official URL:


Title:

Ավտոմոբիլային արգելակ-դանդաղեցուցիչների քանակական գնահատման մեթոդը և դրա հիման վրա կատարված ընտրության արդյունքները

Other title:

Методика количественной оценки автомобильных тормозов–замедлителей и результаты их выбора; Automobile brake-retarder quantitative estimation methods

Creator:

Ա. Գ. Երիցյան ; Գ. Ս. Երիցյան

Contributor(s):

Պատ․ խմբ․՝ Ա․ Գ․ Նազարով (1957-1964) ; Մ․ Վ․ Կասյան (1964-1988) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (1989-2017 ) ; Գլխավոր խմբ․՝ Վ․ Շ․ Մելիքյան (2018-)

Subject:

Technology ; Mechanical engineering and machinery

Uncontrolled Keywords:

Ерицян А. Г. ; Ерицян Г. С. ; Yeritsyan A. G. ; Yeritsyan G. S. ; արգելակ-դանդաղեցուցիչ ; մոմենտ ; արգելակային դինամիկական գործոն

Coverage:

11-15

Abstract:

Արգելակ-դանդաղեցուցիչների քանակական գնահատման և ընտրության համար առաջարկվում է նոր ցուցանիշ՝ արգելակ-դանդաղեցուցչի արգելակային դինամիկական գործոն, որը որոշվում է ճանապարհահատվածի երկայնական թեքության անկյան սինուսի և դանդաղեցուցչի տեսակարար արգելակային ուժի տարբերությամբ: Ավելի մեծ արգելակային հատկանիշներ ունի այն արգելակ-դանդաղեցուցիչը, որի արգելակային դինամիկական գործոնը փոքր է: Для количественной оценки тормозов-замедлителей, а следовательно, для осуществления их выбора предлагается новый показатель-тормозной динамический фактор замедлителя. Этот показатель определяется как разница между синусом продольного уклона дороги и удельной тормозной силой замедлителя.Тормозные качества тормоза-замедлителя тем лучше, чем меньше его тормозной динамический фактор. A new coefficient, that is the dynamic brake factor of a retarder, is suggested for the quantitative estimation of car brake-retarders, consequently, for realizing their choice. This coefficient is defined as a difference between the sine of the road back slope and specific brake force of the car retarder. The less the dynamic factor of the car retarder, the better the braking features of the brake-retarder.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2001-04-15

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 413

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան