Publication Details:
Լույս է տեսնում 1948 թվականից՝ տարին 4 անգամ։
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Official URL:
Title:
Other title:
Creator:
Contributor(s):
Պատ․ խմբ․՝ Ա․ Գ․ Նազարով (1957-1964) ; Մ․ Վ․ Կասյան (1964-1988) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (1989-2017 ) ; Գլխավոր խմբ․՝ Վ․ Շ․ Մելիքյան (2018-)
Subject:
Technology ; Mechanical engineering and machinery
Uncontrolled Keywords:
Ерицян А. Г. ; Ерицян Г. С. ; Yeritsyan A. G. ; Yeritsyan G. S. ; արգելակ-դանդաղեցուցիչ ; մոմենտ ; արգելակային դինամիկական գործոն
Coverage:
Abstract:
Արգելակ-դանդաղեցուցիչների քանակական գնահատման և ընտրության համար առաջարկվում է նոր ցուցանիշ՝ արգելակ-դանդաղեցուցչի արգելակային դինամիկական գործոն, որը որոշվում է ճանապարհահատվածի երկայնական թեքության անկյան սինուսի և դանդաղեցուցչի տեսակարար արգելակային ուժի տարբերությամբ: Ավելի մեծ արգելակային հատկանիշներ ունի այն արգելակ-դանդաղեցուցիչը, որի արգելակային դինամիկական գործոնը փոքր է: Для количественной оценки тормозов-замедлителей, а следовательно, для осуществления их выбора предлагается новый показатель-тормозной динамический фактор замедлителя. Этот показатель определяется как разница между синусом продольного уклона дороги и удельной тормозной силой замедлителя.Тормозные качества тормоза-замедлителя тем лучше, чем меньше его тормозной динамический фактор. A new coefficient, that is the dynamic brake factor of a retarder, is suggested for the quantitative estimation of car brake-retarders, consequently, for realizing their choice. This coefficient is defined as a difference between the sine of the road back slope and specific brake force of the car retarder. The less the dynamic factor of the car retarder, the better the braking features of the brake-retarder.
Place of publishing:
Երևան
Publisher:
Date created:
Type:
Format:
Call number:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան