Հրապարակման մանրամասներ:
Լույս է տեսնում 1948 թվականից՝ տարին 4 անգամ։
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Վերնագիր:
Այլ վերնագիր:
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Պատ․ խմբ․՝ Ա․ Գ․ Նազարով (1957-1964) ; Մ․ Վ․ Կասյան (1964-1988) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (1989-2017 ) ; Գլխավոր խմբ․՝ Վ․ Շ․ Մելիքյան (2018-)
Խորագիր:
Technology ; Mechanical engineering and machinery
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
Ерицян А. Г. ; Ерицян Г. С. ; Yeritsyan A. G. ; Yeritsyan G. S. ; արգելակ-դանդաղեցուցիչ ; մոմենտ ; արգելակային դինամիկական գործոն
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Արգելակ-դանդաղեցուցիչների քանակական գնահատման և ընտրության համար առաջարկվում է նոր ցուցանիշ՝ արգելակ-դանդաղեցուցչի արգելակային դինամիկական գործոն, որը որոշվում է ճանապարհահատվածի երկայնական թեքության անկյան սինուսի և դանդաղեցուցչի տեսակարար արգելակային ուժի տարբերությամբ: Ավելի մեծ արգելակային հատկանիշներ ունի այն արգելակ-դանդաղեցուցիչը, որի արգելակային դինամիկական գործոնը փոքր է: Для количественной оценки тормозов-замедлителей, а следовательно, для осуществления их выбора предлагается новый показатель-тормозной динамический фактор замедлителя. Этот показатель определяется как разница между синусом продольного уклона дороги и удельной тормозной силой замедлителя.Тормозные качества тормоза-замедлителя тем лучше, чем меньше его тормозной динамический фактор. A new coefficient, that is the dynamic brake factor of a retarder, is suggested for the quantitative estimation of car brake-retarders, consequently, for realizing their choice. This coefficient is defined as a difference between the sine of the road back slope and specific brake force of the car retarder. The less the dynamic factor of the car retarder, the better the braking features of the brake-retarder.
Հրատարակության վայրը:
Երևան
Հրատարակիչ:
Ստեղծման ամսաթիվը:
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Դասիչ:
Թվայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան