Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում 1948 թվականից՝ տարին 4 անգամ։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ և ՀՊՃՀ Տեղեկագիր. Տեխնիկական գիտություններ =Proceedings of the NAS RA and SEUA: Technical Sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2001

Հատոր:

54

Համար:

1

ISSN:

0002-306X

Պաշտոնական URL:


Վերնագիր:

Ավտոմոբիլային արգելակ-դանդաղեցուցիչների քանակական գնահատման մեթոդը և դրա հիման վրա կատարված ընտրության արդյունքները

Այլ վերնագիր:

Методика количественной оценки автомобильных тормозов–замедлителей и результаты их выбора; Automobile brake-retarder quantitative estimation methods

Ստեղծողը:

Ա. Գ. Երիցյան ; Գ. Ս. Երիցյան

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ․՝ Ա․ Գ․ Նազարով (1957-1964) ; Մ․ Վ․ Կասյան (1964-1988) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (1989-2017 ) ; Գլխավոր խմբ․՝ Վ․ Շ․ Մելիքյան (2018-)

Խորագիր:

Technology ; Mechanical engineering and machinery

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Ерицян А. Г. ; Ерицян Г. С. ; Yeritsyan A. G. ; Yeritsyan G. S. ; արգելակ-դանդաղեցուցիչ ; մոմենտ ; արգելակային դինամիկական գործոն

Ծածկույթ:

11-15

Ամփոփում:

Արգելակ-դանդաղեցուցիչների քանակական գնահատման և ընտրության համար առաջարկվում է նոր ցուցանիշ՝ արգելակ-դանդաղեցուցչի արգելակային դինամիկական գործոն, որը որոշվում է ճանապարհահատվածի երկայնական թեքության անկյան սինուսի և դանդաղեցուցչի տեսակարար արգելակային ուժի տարբերությամբ: Ավելի մեծ արգելակային հատկանիշներ ունի այն արգելակ-դանդաղեցուցիչը, որի արգելակային դինամիկական գործոնը փոքր է: Для количественной оценки тормозов-замедлителей, а следовательно, для осуществления их выбора предлагается новый показатель-тормозной динамический фактор замедлителя. Этот показатель определяется как разница между синусом продольного уклона дороги и удельной тормозной силой замедлителя.Тормозные качества тормоза-замедлителя тем лучше, чем меньше его тормозной динамический фактор. A new coefficient, that is the dynamic brake factor of a retarder, is suggested for the quantitative estimation of car brake-retarders, consequently, for realizing their choice. This coefficient is defined as a difference between the sine of the road back slope and specific brake force of the car retarder. The less the dynamic factor of the car retarder, the better the braking features of the brake-retarder.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2001-04-15

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 413

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան