Օբյեկտ

Վերնագիր: Lexical Challenges In English Speaking Skills Among Armenian Students

Ստեղծողը:

Susanna Nanyan ; Nalbandyan, Hayk

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Համար:

2

ISSN:

2579-2903

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Նանյան Սուսաննա, Նալբանդյան Հայկ, Нанян Сусанна, Налбандян Гайк

Այլ վերնագիր:

Лексические проблемы в разговорных навыках английского языка среди армянских студентов ; Հայ ուսանողների շրջանում անգլերենի բառապաշարի խոսակցական հմտությունների դժվարությունները

Համատեղ հեղինակները:

International Scientific-Educational Center of NAS RA ; Financial University under the Government of the Russian Federation

Ծածկույթ:

117-135

Ամփոփում:

In the study we investigated the possible lexical errors that Armenian students encounter while trying to speak English. This is a mixed method research and the sample of the study includes 38 undergraduate students from the Faculty of International Relations. The data was collected from the students via debates. The debates were audio-recorded and after transcribed, the lexical errors were identified and classified according to error taxonomy. Their knowledge of vocabulary was measured through a vocabulary size test in order to find the relationship between the vocabulary size and error rate.
Սույն հոդվածի նպատակն է՝ պարզել ուսանողների խոսքում անգլերենի բառապաշարի հնարավոր սխալները: Իրականացվել է խառը մեթոդի հետազոտություն, որի ընտրանքը ներառում է համալսարանների բակալավրի կրթական աստիճանում սովորող 38 ուսանող: Տվյալները հավաքագրվել են ուսանողներից բանավեճերի միջոցով: Բանավեճերը ձայնագրվել են, իսկ գրի առնվելուց հետո բառապաշարի սխալները դուրս են գրվել և դասակարգվել են՝ ըստ սխալների բնույթի:
В этой статье мы исследовали возможные лексические ошибки, с которыми сталкиваются армянские студенты, пытаясь говорить по-английски. Это смешанный метод исследования, и выборка исследования включает 38 студентов бакалавриата факультета международных отношений. Данные были собраны у студентов в ходе дебатов. Дебаты были записаны на аудио, и после расшифровки лексические ошибки были идентифицированы и классифицированы в соответствии с таксономией ошибок. Их знание словарного запаса было измерено с помощью соответствуэщего теста на выявление размерности словарного запаса, коррелирующегося с частотой ошибок.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար ; oai:arar.sci.am:325592

Լեզու:

en

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Dec 8, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Sep 22, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

59

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/353400

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Susanna Nanyan, Lexical Challenges In English Speaking Skills Among Armenian Students Dec 8, 2023

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն