Object structure

Journal or Publication Title:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Date of publication:

2022

Number:

2

ISSN:

2579-2903

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Բաղրամյան Ռուզաննա, Հարությունյան Լուսինե, Баграмян Рузанна, Арутюнян Лусинэ

Title:

The Mental Model As A Medium To Influence And Direct Business Discourse

Other title:

Մտավոր կաղապարը՝ որպես գործարար խոսույթի վրա ազդելու և ուղղորդելու միջոց ; Ментальая модель как средство воздействия и направления делового дискурса

Creator:

Baghramyan, Ruzanna ; Harutyunyan, Lusine

Corporate Creators:

Armenian State University of Economics

Subject:

Social sciences

Uncontrolled Keywords:

Mental models ; semantic models ; context models ; ideology ; business discourse

Coverage:

87-101

Abstract:

The paper aims to analyze the reproduction of mental models in business communication, highlighting the sociocognitive aspect of discourse both on personal and social levels. Discourse is a complex cognitive activity, which, according to some researchers (Graesser, Millis, van Dijk and Kintsch), comprises 5 levels; 1. surface code (words and syntax), 2. text base (semantic representation of the text), 3. situation model (all explicit and implicit factors about discourse), 4. genre and rhetorical structure (narration, description, argumentation, etc. and corresponding rhetorical structures) and 5. pragmatic communication (setting, time, place, social status of the participants, etc.). Discourse is comprehended and activated in accordance with external and internal factors inextricably intertwined in one particular situation. The social dimension of discourse in conjunction with cognitive processes hugely contributes to the formation of mental models that can affect the course of any interaction. Mental models are subjective representations based on personal cognitive processes. The cognitive processes in one’s mind (thinking, perceiving, understanding, feeling) create mental models, which are underpinned by the empirical data that one has in his mind or by the acquired knowledge that can be later utilized in various situational discourses.
Սույն հոդվածը միտված է վերլուծելու մտավոր կաղապարների վերարտադրությունը գործարար հաղորդակցման մեջ՝ ընդգծելով խոսույթի հասարական-ճանաչողական կողմը անձնական և հասարակական մակարդակներում: Խոսույթը բարդ ճանաչողական գործունեություն է, որը, ըստ որոշ հետազոտողների (Գրեյսեր, Միլիս, վան Դեյկ և Կինտշ), ներառում է 5 մակարդակ. 1. մակերեսային ծածկագիր (բառեր և շարահյուսություն), 2. տեքստային հիմք (տեքստի իմաստային ներկայացում), 3. իրավիճակի մոդել (դիսկուրսի վերաբերյալ բոլոր բացահայտ և անուղղակի գործոնները), 4. ժանրային և հռետորական կառուցվածք (շարադրանք, նկարագրություն, փաստարկում և այլն, ինչպես նաև համապատասխան հռետորական կառույցներ) 5. պրագմատիկ հաղորդակցություն (մասնակիցների միջավայրը, ժամանակը, վայրը, սոցիալական կարգավիճակը և այլն): Խոսույթը ընկալվում և ակտիվանում է արտաքին և ներքին գործոնների համաձայն, որոնք անքակտելիորեն փոխկապակցված են մեկ կոնկրետ իրավիճակում: Խոսույթի սոցիալական հարթությունը, ճանաչողական գործընթացների հետ համատեղ, մեծապես նպաստում է մտավոր կաղապարների ձևավորմանը, որոնք կարող են ազդել ցանկացած հաղորդակցության ընթացքի վրա: Մտավոր կաղապարները սուբյեկտիվ պատկերացումներ են՝ հիմնված անձնական, ճանաչողական գործընթացների վրա: Ճանաչողական գործընթացները (մտածել, ընկալել, հասկանալ, զգալ) ստեղծում են մտավոր կաղապարներ, որոնք հիմնված են էմպիրիկ տվյալների վրա, որոնք մարդն ունի իր մտքում կամ ձեռք է բերել գիտելիքների միջոցով, և հետագայում կարող է կիրառել տարբեր իրավիճակային խոսույթներում:
В данной статье делается попытка проанализировать воспроизведение ментальных моделей в деловой коммуникации, рассматривая социокогнитивный аспект дискурса как на личностном, так и на социальном уровнях. Дискурс – это сложный познавательный процесс, который, по мнению некоторых исследователей (Грессер, Миллис, ван Дейк и Кинч), включает 5 уровней: 1- поверхностный код (слова и синтаксис), 2-текстовая база (семантическое представление текста), 3-модель ситуации (все видимые и невидимые факторы дискурса), 4-жанровая и риторическая структура (повествование, описание, аргументация и т.д.), 5-прагматическая коммуникация (обстановка, место, время, социальный статус участников и т.д.). Дискурс осознаётся и активизируется в соответствии с внешними и внутренними факторами, которые неразрывно переплетены в деловом общении. Социальное измерение дискурса в сочетании с когнитивными процессами способствует формированию ментальных моделей, которые могут повлиять на процесс коммуникации. Ментальные модели - это субъективные представления, основанные на личных когнитивных процессах. Когнитивные процессы в сознании (мышление, восприятие, понимание, чувства) создают ментальные модели, подкреплённые эмпирическими данными или знаниями, имеющимися в сознании, которые могут быть использованы в различных ситуационных дискурсах․

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Identifier:

click here to follow the link

Language:

en

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան