սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Բերբերյան Ասյա, Պողոսյան Լուսինե, Берберян Ася, Погосян Лусине
Կրտսեր դպրոցականների ինտելեկտի և մոտիվացիայի դինամիկան ձևավորող գիտափորձի ընթացքում ; Динамика интеллекта и мотивации младших школьников в процессе формирующего эксперимента
Russian-Armenian (Slavonic) University, Yerevan, Armenia
The progress of society in recent years has not bypassed the educational environment. The problem of personal development of the primary generation is increasingly being discussed in psychological and pedagogical communities. Excessive requirements for schoolchildren do not always correspond to their age-related psychological characteristics, because the modern school curriculum requires schoolchildren to carry out large intellectual loads. The problem of educating personal qualities in primary schoolchildren that contribute to successful schooling remains relevant. Therefore, it is important that when attending school, children are psychologically ready for new social conditions, schooling. The article presents the results of a psychological experiment with primary schoolchildren. The study focuses on the polymodality of perception as an important aspect of the educational and cognitive process, the driving factor of which is the intelligence and motivation of schoolchildren. The practical value of the study lies in the fact that by purposefully developing perception (auditory and visual channels) through interaction with the kinesthetic modality, it is possible to increase the overall level of intelligence and motivation of primary schoolchildren.
Վերջին տարիների հասարակության առաջխաղացումը չի շրջանցել նաև ուսումնական ոլորտը: Հոգաբանա-մանկավարժական համայնքներում ավելի հաճախ է քննարկվում աճող սերնդի անձնային զարգացման խնդիրը: Դպրոցականների հանդեպ չափազանց բարձր պահանջները ոչ միշտ են համապատասխանում նրանց տարիքային հոգեբանական առանձնահատկություններին, քանի որ ժամանակակից դպրոցական ծրագիրը մեծ ինտելեկտուալ բեռնվածություն է պահանջում դպրոցականներից: Արդի խնդիր է մնում կրտսեր դպրոցականների հաջող ուսումնառությանը նպաստող անձնային որակների դաստիարակությունը: Ուստի, կարևոր է, որպեսզի դպրոց ընդունվելիս երեխաները հոգեբանորեն պատրաստ լինեն նոր սոցիալական պայմաններին, դպրոցական ուսումնառությանը: Հոդվածում ներկայացված են կրտսեր դպրոցականների հետ անցկացրած գիտափորձի արդյունքները: Հետազոտության մեջ շեշտադրվում է ընկալման մոդալականությունը որպես ուսումնական ճանաչողական գործընթացի կարևոր տեսանկյուն, որի շարժիչ ուժերն են հանդիսանում սովորողների ինտելեկտն ու մոտիվացիան: Հետազոտության կիրառական արժեքը կայանում է նրանում, որ նպատակաուղղված զարգացնելով ընկալումը (աուդիալ և վիզուալ ուղիները) կինեսթետիկ մոդալականության վրա ազդելու միջոցով, կարելի է բարձրացնել կրտսեր դպրոցականների ինտելեկտի և մոտիվացիայի ընդհանուր մակարդակը:
Прогресс общества в последние годы не обошёл стороной образовательную среду. В психолого-педагогических сообществах всё чаще обсуждается проблема личностного развития подрастающего поколения. Завышенные требования к школьникам не всегда соответствуют их возрастным психологическим особенностям, т. к. современная школьная программа требует от учащихся больших интеллектуальных нагрузок. Проблема воспитания у младших школьников личностных качеств, способствующих успешному школьному обучению, остаётся актуальной. Поэтому важно, чтобы при поступлении в школу дети были психологически готовы к новым социальным условиям, школьному обучению. В статье представлены результаты психологического эксперимента с младшими школьниками. В исследовании акцентируется полимодальность восприятия как важный аспект учебно-познавательного процесса, движущим фактором которого являются интеллект и мотивация учащихся. Практическая ценность исследования заключается в том, что целенаправленно развивая восприятие (аудиальный и визуальный каналы) посредством взаимодействия с кинестетической модальностью, можно повысить общий уровень интеллекта и мотивации младших школьников.
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար ; oai:arar.sci.am:325584
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Dec 8, 2023
Sep 22, 2022
43
https://arar.sci.am/publication/353393
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Berberyan, Asya, Dynamics Of Intelligence And Motivation Of Primary Schoolchildren In The Process Of A Formative Experiment | Dec 8, 2023 |
Т. Р. Давтян Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Գ. Ս. Հարությունյան Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Լիլիթ Մելիքյան Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Գայանե Շահվերդյան Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Էդվարդ Հարությունյան Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Վլադիմիր Դոլուխանյան Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Արամ Խաչատրյան Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Ռուբեն Օհանջանյան Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)