Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Арутюнян Амалия, Harutyunyan Amalya
Связь предмета и методологии в вопросе познания природы и сущности правосознания ; The Connection between the Subject and the Methodology in Recognizing the Nature and Essence of Legal Consciousness
ՀՀ ԳԱԱ փիլիսոփայության, սոցիոլոգիայի և իրավունքի ինստիտուտ
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Գիտության բնագավառում առարկան մեթոդի համեմատությամբ ունի առաջնային նշանակություն: Գիտությունը միշտ առարկայական է, իսկ առարկան հանդես է գալիս որպես ճանաչողական խնդիր: Իսկ մեթոդաբանությունը զբաղվում է ճանաչողության կազմակերպման ձևերի դիտարկմամբ և առարկայի մասին գաղափարի բովանդակության հետ այդ ձևերի կապի որոշմամբ։ Մեթոդաբանական մտածողությունը ոչ թե առարկայական, այլ կառուցքաձևավորող մտածողություն է։ Մեթոդաբանության համարժեքության խնդիրը պետք է հասկանալ ոչ միայն որպես այս կամ այն մեթոդների ու սկզբունքների կոնկրետ գործադրմամբ, այլև դրանց ներուժային ունակության յուրահատկությամբ: Միևնույն սկզբունքներն ու մեթոդները կարող են կիրառվել տարբեր տեսություններում։ Ինչ վերաբերում է իրավունքի փիլիսոփայությանը, ապա այն ունի իր առարկան, և այդ առարկայի դերում հանդես են գալիս իրավունքը և այն ամենը, ինչը կարող է կապված լինել դրա հետ։
Предмет в науке играет первостепенную роль в сравнении с методом. А методология определяет связь форм познания с содержанием представления о предмете. Методологическое мышление не предметное, а конструктивное мышление. Под проблемой методологической эквивалентности следует понимать не только конкретное применение того или иного метода и принципа, но и специфику их потенциала. Одни и те же принципы и методы могут применяться к разным теориям. Что касается философии права, то она имеет свой предмет, ролью которого является все, что может быть с ней связано.
In the field of science the subject is of primary importance compared to the method. Science is always objective, and the subject acts as a cognitive problem. And the methodology deals with the observation of the forms of cognition, by determining the connection of those forms with the content of the idea about the subject. Methodological thinking is not objective, but constructive thinking. The issue of methodological adequacy should be understood not only as the concrete application of this or that method and principle, but also as the unique-ness of their potential ability. The same principles and methods can be applied to different theories. As for the law of philosophy, it has its own subject. The law and everything that can be connected with it act in the role of that subject.
Երևան
click here to follow the link ; oai:arar.sci.am:325364
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Sep 24, 2024
Aug 30, 2022
190
https://arar.sci.am/publication/353138
Edition name | Date |
---|---|
Հարությունյան, Ամալյա, Առարկայի ու մեթոդաբանության կապը իրավագիտակցության բնույթի և էության ճանաչողության խնդրում | Sep 24, 2024 |
Օհանյան, Սոֆյա
Մինասյան, Անուշ Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Հարությունյան, Ամալյա Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Դավթյան, Մելանյա Գլխավոր խմբագիր՝ Պ. Ա. Չոբանյան (2013-2017) Ա. Խառատյան (2017-)
Հովհաննիսյան, Հասմիկ
Մինասյան, Անուշ Գլխ․ խմբ․` Է. Հ. Օրդուխանյան
Մինասյան, Անուշ Գլխ․ խմբ․` Ղազանչյան Լ․ Ա․
Մինասյան, Անուշ Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան