Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Վերնագիր:
«Խորհրդավոր ընթրիքը» 17-19-րդ. դդ. հայկական սրբապատկերներում
Այլ վերնագիր:
«Тайная вечеря» в армянских иконах 17-19 вв ; "The Last Supper" in Armenian Icons of the 17th-19th Centuries
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
միջնադարյան ; եկեղեցի ; արվեստների սինթեզ ; տաճար ; աստվածային ; ճշմարտություն ; որմնանկար ; բարձրաքանդակ ; վիտրաժ ; սրբապատկեր ; Հայաստանի Ազգային պատկերասրահ ; «Խորհրդավոր ընթրիք»
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
17-19-րդ դդ. հայկական հաստոցային կերպարվեստում ուրույն տեղ են զբաղեցնում սրբապատկերները: Հաճախ մեզ հասած գործերում անհայտ է և նկարիչը, և պատկերման վայրը, և պատվիրատուն: Թվացյալ այդ խառնաշփոթում, դրանք ունեն հստակ պատկերագրական, հորինվածքային, և գունային դրսևորումներ: Այդ սրբապատկերներից մի քանիսը ներկայացնում են եվրոպական պատկերագրական տիպը, իսկ մյուսները հայկական կանոնը: Գրեթե բոլոր սրբապատկերներում առկա է մոնումենտալ մտածելակերպը: Խնդրո առարկա թեմայի շրջանակում կդիտարկենք Հայաստանի պետական պատկերասրահում պահվող մի քանի օրինակներ:
Средневековое искусство было тесно связано с архитектурой - храм воспринимался как собор идей, где любой вид искусства служил идее раскрытия божественной истины. Естественно, получали развитие лишь монументальные виды искусства. Из станковых видов была распространена лишь иконопись. В статье исследуются четыре иконы 17-18вв. из собрания Национальной галереи Армении.
Medieval art was closely related to architecture - the Temple was perceived as a Cathedral of Ideas, where any kind of art served the idea of revealing Divine Truth. Naturally, only monumental types of art were developed. Only the icon was distributed. The article explores four icons 17-18 centuries from the collection of the National Gallery of Armenia.
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Նույնացուցիչ:
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար