Object

Title: Հաղորդակցական մեթոդի դերը անգլերեն լեզվի դասավանդման մեջ: Մեթոդի առավելությունները և թերությունները

Publication Details:

2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:

Journal or Publication Title:

Դպրատուն: Գիտական հոդվածների ժողովածու=Дпратун: Сборник научных статей=Dpratun: Collection of scientific articles

Date of publication:

2017

Volume:

1 (5)

ISSN:

2579-2733

Additional Information:

Даниелян Тамара, Danielyan Tamara

Other title:

Роль коммуникативной методики в обучении английскому языку: Преимущества и недостатки

Corporate Creators:

«Գրիգոր Նարեկացի» պետական հավատարմագրված համալսարան

Abstract:

Հետազոտության մեջ մասնավորապես նշված է, որ դասավանդումը հաղորդակցական մոտեցման միջոցով ենթադրում է խոսքային ակտիվություն, և իրական հաղորդակցությունը օտար լեզվով հնարավոր է դառնում, երբ ուսանողները ձգտում են լուծել իրական կամ հորինված խնդիրներ: Այս հոդվածի նպատակն է սահմանել օտար լեզվի դասավանդման համար օգտագործվող հաղորդակցական մոտեցման առավելություններն ու թերությունները` համեմատելով այն այլ մոտեցումների հետ: Հոդվածում ներկայացված է հաղորդակցական մեթոդի կիրառմամբ դասավանդելու գաղափարը և շեշտված է նրա կարևորությունը օտար լեզվով մտքեր փոխանակելու ունակություն ձեռք բերելու մեջ: Հաղորդակցական մեթոդը համեմատվում է քերականա-թարգմանչական մեթոդի հետ: Վերը նշված երկու մեթոդները դիտարկվում են որպես ուղեցույցներ, որոնք ծառայելով ուսուցիչներին, օգնում են, որ նրանք ամենաօպտիմալ ձևով ներկայացնեն օտար լեզուն ուսանողներին:
Исследования подчеркнули, что обучение посредством коммуникативного подхода представляет собой речевую активность. Цель статьи состоит в том, чтобы определить привилегии и недостатки коммуникативного подхода, в овладении второго языка, сравнивая данный подход с другим методом. Коммуникативный метод сравнивается с Грамматико- переводным методом. При таком подходе, студенты больше используют язык, вместо того, чтобы изучать его. Однако целью изучения английского языка является не только беглость, но и точность. Поэтому наиболее эффективным способом является применение не только коммуникативного метода в обучении, но и других методов, например, сочетание его с грамматико-переводным методом.
Research highlighted that teaching through communicative approach represents a verbal activity. The purpose of this article is to define the privileges and shortcomings of communicative approach in the acquisition of the second language by comparing with another method. CLT is compared with classical GTM (Grammar Translation Method). In this approach, students are given tasks to perform using language instead of studying the language and the fluency is the main goal. However, not only fluency but also accuracy is the target for learning English. So the most efficient way to improve learning process is to apply not only the communicative method in teaching but also other methods, for example, the combination of CLT with Grammar Translation Method.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Publisher:

«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն

Format:

pdf

Extent:

էջ 135-142

Identifier:

oai:arar.sci.am:316938

Language:

hy

Object collections:

Last modified:

May 13, 2023

In our library since:

May 5, 2022

Number of object content hits:

6

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/344094

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information