Publication Details:
2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Additional Information:
Title:
Գեղարվեստական գրականությունն իբրև բարբառային բառերի պահարկման և գործածական ակտիվության միջավայր
Other title:
Художественная литература как среда хранения и активного употребления диалектных слов ; Fiction Literature as active environment of storage and use of dialectal words
Creator:
Corporate Creators:
Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Ժողովրդայնացում ; գեղարվեստական գրականություն ; ծագումնաբանական բազմազանություն ; կենսունակություն ; բարբառայնություն ; լեզվամտածողություն ; ոճավորում ; հնդեվրոպական ; փոխառություն ; իմաստային (սեմանտիկ) ցանց ; բարբառախոս ; միջավայր
Abstract:
Գրողի կողմից` ժողովրդի բնավորության, մտածելակերպի, կենսափիլիսոփայության գեղարվեստական արտացոլման եղանակներից մեկը բարբառային ու ժողովրդախոսակցական իրողությունների գործածությունն է: Բարբառային բառերը գեղարվեստական գրականություն կարող են մուտք գործել ակամա` լեզվամտածողության թելադրանքով, և կանխամտածված` գեղարվեստական երկի ոճավորման նպատակով։
Արցախի գրողների ստեղծագործություններում գործածված բարբառային բառերը ունեն ինչպես իմաստային, այնպես էլ ծագումնաբանական բազմազանություն: Հատկանշական է, որ ուսումնասիրվող գրականության մեջ գործածված բարբառային բառերի մի մասը անծանոթ է բարբառախոս միջավայրի նոր սերնդի բոլոր կամ գրեթե բոլոր ներկայացուցիչներին: Ուրեմն` գեղարվեստական խոսքը հաճախ դառնում է բարբառային բառերի պահպանման ու գործածության եզակի միջավայր:
Одним из художественных способов отображения характера народа, образа мышления, жизненной философии является применение диалектных и разговорных реалий со стороны писателя. Диалектные слова могут проникнуть в художественную литературу непроизвольно, под влиянием языкового мышления, а также преднамеренно, для стилизации художественного произведения. Диалектные слова, примененные в произведениях арцахских писателей, имеют как смысловое, так и этимологическое многообразие. Примечательно, что в изучаемой нами литературе часть диалектных слов незнакома для всех или почти всех представителей нового поколения диалектной среды. Значит, художественное слово часто становится единственной средой сохранения и применения диалектных слов.
Place of publishing:
Երևան