Object structure

Publication Details:

2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:

Journal or Publication Title:

Դպրատուն: Գիտական հոդվածների ժողովածու=Дпратун: Сборник научных статей=Dpratun: Collection of scientific articles

Date of publication:

2022

Volume:

1 (13)

ISSN:

2579-2733

Additional Information:

Сантрян Лиана, Santryan Liana

Title:

Հիբրիդային ուսուցման արդյունավետության բարձրացման ուղիները

Other title:

Ways to increase the effectiveness of hybrid learning ; Способы повышения эффективности гибридного обучения

Creator:

Սանթրյան, Լիանա

Corporate Creators:

Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն

Uncontrolled Keywords:

հիբրիդային (խառը) ուսուցում (ՀՈւ) ; ՀՈւ ռազմավարությունը ; ՀՈւ արդյունավետության գործոնները ; ուսուցման տեխնիկաներ ; շրջված լսարան ; խմբային համագործակցություն ; ուսուցման ճկունություն ; ուսուցման պլանավորում

Abstract:

Հոդվածում ներկայացվում են հիբրիդային կամ խառը ուսուցման բնութագիրը, ընձեռած հնարավորությունները, արդյունավետության գործոնները, առաջարկվում են մի քանի տեխնիկաներ, որոնց կիրառումը թույլ կտա բարելավել խառն ուսուցումը։ Բերվում են խառն ուսուցման հաջող ռազմավարության մի քանի բանալիներ՝ դասավանդողի աջակցություն, տվյալների վրա հենված հրահանգավորում, անհատականացված հրահանգներ խմբի ներսում, բարձրորակ տեխնոլոգիաներ։ Խառն ուսուցման վրա հիմնված դասընթացն արդյունավետ պլանավորելու և անցկացնելու համար մի շարք խորհուրդներ են տրվում դասախոսներին և ուսանողներին։
The article presents the characteristics of hybrid or blended learning, provided opportunities, the efficiency factors, suggests several techniques, the application of which will allow to improve blended learning. Here are some keys to a successful blended learning strategy: teacher support, data-driven instruction, personalized instruction within the group, and high-quality technology. A number of tips are given to teachers and students for effective planning and delivering a blended learning course.
В статье представлены характеристика гибридного или смешанного обучения, предоставленные возможности, факторы эффективности, предложено несколько методик, применение которых позволит улучшить смешанное обучение. Предлагается несколько ключей к успешной стратегии смешанного обучения: поддержка преподавателей, обучение на основе данных, индивидуальное обучение в группе и высококачественные технологии. Преподавателям и студентам дается ряд советов по эффективному планированию и проведению смешанного учебного курса.


Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 106-113

Language:

hy