Publication Details:
2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Additional Information:
Title:
Բարձր տեխնոլոգիաների ազդեցությունը սովորողների ուսումնառության վրա
Other title:
The Impact Of High Technologies On Student Learning ; Влияние высоких технологий на обучение
Creator:
Corporate Creators:
Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
մեթոդ ; տեխնոլոգիա ; միջոց ; ուսումնառություն ; գիտելիք ; դասավանդում
Abstract:
Հոդվածի նպատակն է վեր հանել դասավանդման ժամանակակից արդյունավետ մեթոդներից մեկի՝ բարձր տեխնոլոգիաների կիրառման դրական և բացասական ազդեցությունները սովորողների ուսումնառության որակի վրա։ Յուրաքանչյուր առաջընթաց իր հետ բերում է նաև որոշ բացասական հանգամանքներ, որոնց առկայությունը հասարակությունը չի նկատում մինչև տվյալ իրավիճակում հայտնվելը։ Մեր խնդիրն է դասավանդող լայն շրջանակներին որոշ չափով իրազեկել այն կարևոր հանգամանքների մասին, որոնք, անշուշտ, հաշվի պետք է առնվեն, որպեսզի խուսափենք ուսումնառության վրա հիրավի լուրջ ազդեցություն ունեցող գործոնների չարաշահումից։ Այդ որոշ հանգամանքների վերհանումն այս հոդվածի շրջանակներում ևս մեկ անգամ հնարավորություն կտա մանկավարժներին և ծնողներին վերանայել դաստիարակության և դասավանդման որոշ մոտեցումներ և սովորողներին իրազեկել տեխնածին հետևանքների մասին։
Цель этой статьи является подчеркивание положительных и отрицательных влияний одного из наиболее эффективных современных методов обучения на качество обучения студентов. Каждый прогресс также влечет за собой некоторые неблагоприятные обстоятельства, которые общественность не замечает до тех пор, пока ситуация не возникнет. Наша задача информировать разнообразный преподавательский состав учитывать эти обстоятельства, чтобы избежать неправильного использования факторов, которые оказывают серьезное влияние на обучение. Раскрытие некоторых из этих обстоятельств в этой статье позволит учителям и родителям еще раз рассмотреть некоторые подходы к образованию и обучению и проинформировать учащихся о технических последствиях. В заключении мы показываем, что высокие технологии, играющие неоспоримую роль в нашей повседневной жизни, позволяют учащихся более эффективно приобретать знания и навыки. Это касается большого количества учащихся, без ограничения по возрасту, потому что в современном мире каждый должен приобретать те или иные новые знания в соответствии с требованиями рынка труда. Однако их злоупотребление имеет серьезные негативные последствия, о которых мы говорим в нашей статье.
The aim of this article is the attempt to highlight the positive and negative effects of one of the most effective modern teaching methods on the quality of student learning. Each progress also brings itself some adverse circumstances that the public does not notice until the situation arises. Our task is to inform the teaching staff to take these circumstances into account to some extent and, of course, to avoid overusing the factors that have a serious impact on learning. Revealing some of these circumstances within this article will once again enable educators and parents to review some of the approaches to education and teaching and to inform learners about the technical consequences. As a result of our research we have come to the conclusion, that high technologies, having an undeniable role in our daily lives, enable learners to acquire knowledge and skills more effectively. It concerns a large number of learners without age restriction because in modern world everyone needs to acquire this or that new knowledge based on the requirements of the labor market. However, their overuse has serious negative consequences which are shown in our article.
Place of publishing:
Երևան
Publisher:
«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն