Publication Details:
2019թ.-ից խմբագրությունը գտնվում է Ստեփանակերտում, տպագրվում է Երևանում:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Additional Information:
Григорян Амалия, Grigoryan Amalya
Title:
Ժամանակի նկարագիրն ու պատկերը Վ. Հակոբյանի «Օրորոցագողի վերջին այցը» հուշագրական արձակ պոեմում
Other title:
Описание времени и образа в автобиографическом воспоминании В. Акопяна "Последний визит похитителя колыбели" ; The description and image of time in V. Hakobyan's Memoir prose poem "The Cradle Thief’s Last Visit’
Creator:
Corporate Creators:
Ստեփանակերտի «Գրիգոր Նարեկացի» համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
արձակ պոեմ ; ինքնակեսագրական- հուշագրական պատում ; քնարական հերոս ; էքզիստենցիալ տրամադրություն ; հայրենի եզերք ; ներհայեցողությու ; աշխարհատեսություն
Abstract:
Հոդվածում քննության է առնված Վարդան Հակոբյանի «Օրորոցագողի վերջին այցը» արձակ պոեմը, որում խտացված ենք տեսնում հեղինակի մանկության, պատանեկության տարիների հուշիկները: Պոեմում նա հյուսել է երկիր-ծննդավայրի առասպելը՝ կենդանության նոր շունչ հաղորդելով երբեմնի աշխույժ ու ծաղկուն բնակավայրին: Հետաքրքիր դրվագներով գրողը պատկերում է մի իրականություն, որտեղ անցել են իր կյանքի ամենանվիրական պահերը, Իրականն ու երեւակայականը միաձուլված է գեղարվեստական համոզիչ հնարանքների միջոցով, որը չի խանգարում իրական դեպքերի հավաստիությանը:
В статье исследуется прозаическая поэма В. Акопяна " Последний визит похитителя колыбели", где мы видим воспоминания детских и юношеских лет. В поэме он сплел миф о родной земле, передавая новое дыхание жизни когда-то оживленным и цветущим жилищам. Занимательными эпизодами писатель изображает ту реальность, в которой прошли самые его искренние жизненные эпизоды.
The article examines Vardan Hakobyan's prose poem "The Cradle Thief’s Last Visit", in which we see the condensed memories of the author's childhood and adolescence. In the poem, he weaves the myth of the birthplace, giving new life to the once lively and prosperous settlement. The interesting episodes of the writer depict a reality where the most cherished moments of his life have passed. The real and the imaginary are intertwined through persuasive artistic tricks that do not interfere with the authenticity of real events.
Place of publishing:
Երևան
Publisher:
«Դիզակ պլյուս» հրատարակչություն