Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2021

Number:

3

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

Каримян Лиза, Karimyan Liza

Title:

«Քաղկեդոնական հայ եկեղեցու»՝ Վ. Հարությունովա-Ֆիդանյանի հայեցակարգը

Other title:

Концепция «халкидонской армянской церкви» В. Арутюновой-Фиданян ; V. Arutyunova-Fidanyan’s Concept of "Chalcedonic Armenian Church"

Creator:

Քարիմյան, Լիզա

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

Քաղաքականություն ; Միջազգային հարաբերություններ

Uncontrolled Keywords:

Հայ-բյուզանդական հարաբերություններ ; քաղկեդոնականություն ; հայ քաղկեդոնական եկեղեցի ; «առնչությունների գոտի» ; կրոնական քաղաքականություն ; միաբնակություն

Coverage:

53-72

Abstract:

Հայ քաղկեդոնական եկեղեցուն և հայ քաղկեդոնականների հիմնահարցին նվիրված՝ Վ. Հարությունովա-Ֆիդանյանի մենագրությունների և մի քանի տասնյակ հոդվածների վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ այդ հիմնահարցերի ուսումնասիրության գործընթացում հեղինակն առաջնորդվել է ոչ թե գիտական անաչառությամբ, այլ կամայական և սուբյեկտիվ լուծումներով:
Հայ քաղկեդոնականների մասին նրա հայեցակարգային պնդումները կանխակալ են և հիմնազուրկ: Դրանք կառուցված են միայն ենթադրություն-ների և քաղկեդոնական աղբյուրների միակողմանի տեղեկությունների վրա: Իսկ հակաքաղկեդոնական աղբյուրները կա՛մ լռության են մատնվել, կա՛մ մեկ-նաբանվել են միմիայն հօգուտ իր «բացահայտումների և վերագնահատումների»: ՀարությունովաՖիդանյանի հայեցակարգում նենգափոխվել է պատմական իրականությունը, նվազեցվել Հայ Եկեղեցու պատմական դերը, այն ստորադասվել է հայ քաղկեդոնականների երևակայական հոգևոր-մշակութային և մշակութային-քաղաքական արժեքներին:
Анализ монографий и десятков статей В. Арутюновой-Фиданян, посвященных исследованию вопросов, связанных с армянской халкидонитской церковью и армянами-халкидонитами, свидетельствует о том, что В. Арутюнова-Фиданян в своих работах была далека от научной объективности. Анализ фактического материала приводит к заключению, что ее концептуальные рассуждения об армянах-халкидонитах предвзяты и необоснованны. Они базируются исключительно на односторонней информации, основанной на предположениях и на прохалкидонитских источниках, а наличие иных источников либо умалчивается, либо они комментируются в пользу ее «открытий и переоценок».
В выдвинутой ею концепции искажена историческая реальность и историческая роль Армянской церкви в угоду армян-халкидонитов с апелляцией к их воображаемым духовно-культурным и культурно-политическим ценностям.
The analysis of V. Arutyunova-Fidanyan’s monographs and some dozen articles on the issue of the Armenian Chalcedonic Church and the Armenian Chalce-donians shows that the author was guided not by scientific objectivity, but by arbi-trary and subjective solutions while studying the issue. Based on the analysis of the factual material, it is substantiated that the au-thor's concepts on the Armenian Chalcedonians are biased and baseless. They are merely grounded on the assumptions and one-sided information of Chalcedonian sources. Meanwhile, anti-Chalcedonian sources have either been silenced or com-mented only in favor of her "findings and reassessments". It is also stated that in the concept under discussion the historical reality has been falsified, the historical role of the Armenian Church has been reduced and subordinated to the imaginary spiritual–cultural and cultural-political values of the Armenian Chalcedonians.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան