Object structure

Publication Details:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Journal or Publication Title:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Date of publication:

2021

Number:

4 (11)

ISSN:

2579-2989

Official URL:


Additional Information:

Товмасян Гаяне, Tovmasyan Gayane

Title:

Զբոսաշրջության վերականգնման միտումները ՀՀ-ում 2021 թվականին

Other title:

Тенденции возобновления туризма в Армении в 2021 году ; Tourism Restarting Trends in Armenia in 2021

Creator:

Թովմասյան, Գայանե

Subject:

Զբոսաշրջության տնտեսագիտոթյուն և կառավարում

Uncontrolled Keywords:

զբոսաշրջություն ; սահմանային էլեկտրոնային կառավարման տեղեկատվական համակարգ (ՍԷԿՏ) ; համավարակ ; կացությանև հանրային սննդի կազմակերպում ; վճարային հաշվեկշիռ

Abstract:

COVID-19 համավարակի հետևանքով զբոսաշրջության ոլորտն էական վնասներ է կրել ամբողջ աշխարհում՝ չշրջանցելով նաև Հայաստանը։ 2020 թ. ՀՀ-ում զբոսաշրջության համախառն ներդրումը ՀՆԱ-ում կազմել է 216.8 մլրդ դրամ կամ 446.9 մլն ԱՄՆ դոլար (ՀՆԱ 3.4%-ը)՝ նախորդ տարվա համեմատ նվազելով 75%-ով։ Զբոսաշրջությունն ապահովել է ընդհանուր զբաղվածության 11.2%-ը կամ 107400 աշխատատեղ՝ նախորդ տարվա համեմատ նվազելով 22%-ով։ 2021 թ. ոլորտը սկսել է աստիճանաբար աշխուժանալ։ Ըստ սահմանային էլեկտրոնային կառավարման տեղեկատվական համակարգով (ՍԷԿՏ) ստացված տվյալների՝ այս տարվա հունվար-հունիսին ՀՀ է այցելել 239263 ներգնա զբոսաշրջիկ, իսկ հունվար-օգոստոս ամիսներին՝ 488558 ներգնա զբոսաշրջիկ, ներքին զբոսաշրջիկների թիվն առաջին կիսամյակում կազմել է 216130 մարդ։ ՀՀ կացության և հանրային սննդի կազմակերպման ծառայությունների ծավալը նույն ժամանակահատվածում եղել է 72239.2 մլն դրամ՝ նախորդ տարվա համեմատ աճելով 67.3%-ով։ Հաշվի առնելով քննարկվող ոլորտի էական նշանակությունը մեր երկրի սոցիալ-տնտեսական համակարգում՝ ներքին և ներգնա զբոսաշրջության խթանման համար անհրաժեշտ է իրականացնել համապատասխան մարքեթինգային միջոցառումն եր, մասնավորապես՝ համացանցով և սոցիալական ցանցերով տարածել գովազդ, մշակել տարբեր տեսակի տուրփաթեթներ՝ ներառելով զբոսաշրջության զանազան տեսակները և այլն։
Из-за пандемии COVID-19 туристический сектор понес значительные убытки во всем мире. В 2020 году общий вклад туризма в ВВП Армении составил 216,8 млрд драмов или 446,9 долларов США (3.4% ВВП), сократившись на 75% по сравнению с предыдущим годом. Туризм обеспечил 11,2% от общей занятости или 107400 рабочих мест, что на 22% меньше, чем в предыдущем году. В 2021 году туристическая сфера демонстрирует тенденции возобновления. Согласно статистике, в январе-июне 2021 года Армению посетило 239263 въезжающих туриста, а в январе-августе -488558 туристов, а количество внутренних туристов в первом полугодии составило 216130 человек. Объем услуг по размещению и питанию в январе-июне 2021 года составил 72239.2 млн драмов, увеличившись на 67.3% по сравнению с предыдущим годом. Туризм играет важную роль в социально-экономической системе нашей страны, поэтому для развития въездного и внутреннего туризма необходимо осуществлять деятельность в разных направлениях: маркетинговые мероприятия, особенно через Интернет и социальные сети, разработка различных типов турпакетов и т. д.
Due to the Covid-19 pandemic, tourism sector suffered significant losses around the world. In 2020, total contribution of tourism to GDP of Armenia was 216.8 billion AMD or 446.9 USD (3.4% of the GDP), decreasing by 75% as compared to the previous year. Tourism provided 11.2% of total employment or 107400 jobs, decreasing by 22% compared to the previous year. In 2021, tourism sphere shows resuming trends. According to statistics, in 2021 January-June 239263 inbound tourists visited Armenia in January-August - 488558 inbound tourists, and the number of domestic tourists in the first half of the year was 216130 people. The volume օf accommodation and catering services was 72239. 2 million AMD in 2021 January-June, increasing by 67.3% as compared to the previous year. Tourism has an essential role in the socio-economic system of our country, so in order to promote inbound and domestic tourism, it is necessary to carry out activities in different directions: marketing events, especially through the Internet and social networks, development of various types of tour packages, etc.

Publisher:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 43-52

General note:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։