Object structure

Journal or Publication Title:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Date of publication:

2021

Number:

2 (9)

ISSN:

2579-2989

Additional Information:

Саакян Сасун, Sahakyan Sasun

Title:

Բրենդինգը և դրա ձևավորման պատմությունը

Other title:

Брендинг и история его формирования ; Branding and the History of its Formation

Creator:

Սահակյան, Սասուն

Subject:

Տնտեսագիտություն

Uncontrolled Keywords:

բրենդինգ ; ապրանքանիշ ; մարքեթինգ ; գովազդ ; թվայնացում

Abstract:

Առնվազն 70 տարի առաջ գործարարության մեջ հաջողություն ունենալու համար անհրաժեշտ էր արտադրել լավ և որակյալ արտադրանք: Այսօր պատկերն այլ է՝ պայմանավորված սպառողների ավելի շատ տեղեկացվածությամբ, ինչպես նաև ընտրության հնարավորությամբ: Եթե ընկերությունները չեն կարողանում առաջարկել շատ ավելի որակյալ ապրանքներ կամ ցածր գներ, քան մրցակիցները, ապա դժվար թե դրանք կարողանան տեղ զբաղեցնել գերհագեցած շուկայում: Հաջողությունն այլևս կախված չէ ամենամեծ գովազդային բյուջե կամ ամենաճանաչելի պատկերանշան (լոգո) ունենալու հանգամանքից: Դա որոշվում է սպառողների հետ ամուր զգացմունքային կապեր հաստատելու կարողունակությամբ։ Ապրանքանիշը միշտ ինչ-որ բան է խոստանում (կարգավիճակ, անվտանգություն, հեքիաթ), որի դիմաց էլ լրացուցիչ գումար է պահանջում՝ պարտավոր - վելով մշտապես բավարարել այդ խոստումը սպառողի հետ փոխգործակցության բոլոր փուլերում՝ դրա դիմաց ձեռք բերելով նրա հավատարմությունը։ Հոդվածում անդրադարձ է կատարվել բրենդինգի պատմությանը՝ որտեղի՞ց է առաջացել այդ հասկացությունը, ինչպե՞ս է զարգացել և ինչպիսի՞ն է լինելու ապագայում: Միաժամանակ, ներկայացվել են յուրաքանչյուր ժամանակաշրջանին հատուկ զարգացման հայեցակարգեր ու գերիշխող միտումներ՝ համաշխարհային ճանաչում ունեցող ապանքանիշների օրինակով:
70 лет назад, чтобы добиться успеха в бизнесе, нужно было производить хорошую и качественную продукцию. Сегодня у потребителей больше информации и возможностей выбора, чем когда-либо прежде. Если компании не могут предложить продукты гораздо лучшего качества или более низкие цены, чем их конкуренты, они вряд ли смогут занять место на перенасыщенном рынке. Успех не зависит от наличия самого большого рекламного бюджета или самого узнаваемого логотипа. Он определяется способностью устанавливать прочные эмоциональные связи с потребителями. Бренд всегда что-то обещает (статус, безопасность, сказку), для чего требует дополнительные деньги, обязуясь выполнять это обещание на всех этапах взаимодействия с потребителем, получая взамен его лояльность. В статье речь идет об истории брендинга: откуда возникло это понятие, как развивалось и каким будет в будущем? Были представлены концепции развития бренда, характерные для каж - дого периода преобладающие тенденции на примере всемирно известных брендов.
At least 70 years ago, to be successful in business, all you had to do was to produce good quality products. Today, consumers have more information and choice than ever before. Unless companies can offer products of much better quality or at lower prices than their competitors, they are unlikely to stand out in a congested market. Success does not depend on who has the largest advertising budget or the most recognizable logo. It is determined by those who are able to establish the strongest emotional connections with consumers. The brand always promises us something (status, safety, fairy tale), for which additional money is required, and it is always obliged to fulfill this promise at all stages of interaction with the consumer, in return for his loyalty. The paper touches upon the history of branding: where did it come from, how did it develop, what will it be like in the future? Reference has been made concerning the concepts of brand development, prevailing trends characteristic of each period with the examples of world famous brands.

Publisher:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 48-58

Other physical description:

նկ․

General note:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։