Object structure

Journal or Publication Title:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook

Date of publication:

2019

Volume:

Դ

ISBN:

978–9939–9206–4–1

Additional Information:

Arevshatyan Anna, Արևշատյան Աննա

Title:

Комитас Вардапет — основоположник армянской музыкальной медиевистики

Other title:

Komitas Vardapet as the Founder of Armenian Medieval Music Studies ; Կոմիտաս Վարդապետը` հայ երաժշտական միջնադարագիտության հիմնադիր

Creator:

Аревшатян, Анна

Contributor(s):

Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան

Subject:

Музеи ; Комитас Вардапет

Uncontrolled Keywords:

медиевистика

Abstract:

Կոմիտաս Վարդապետի բազմակողմանի ստեղծագործական ժառանգության մեջ կարևոր տեղ են գրավում հայ հոգևոր երգարվեստի պատմատեսական ուսումնասիրությանը նվիրված հոդվածները, որոնք առ այսօր չեն կորցրել իրենց գիտական հրատապությունը: Դրանցում նա անդրադարձել է հայ հոգևոր երաժշտության ձևավորմանը և պատմական զարգացմանը, Ութձայն համակարգին և Մանրուսման եղանակներին, հայ երաժշտության քառալարային կառուցվածքի նկարագրությանը, միջնադարյան ձեռագրական մի շարք ուշագրավ աղբյուրներին և այլն: Կոմիտասն իր հետազոտական աշխատանքում մեծ տեղ է հատկացրել հայ միջնադարյան խազագրության վերծանության խնդիրներին: Կոմիտասի շնորհիվ գիտական շրջանառության մեջ են դրվել հայ երաժշտագեղագիտական մտքի հնագույն և միջնադարյան վկայություններից մի քանիսը: Հրատարակելով և վերլուծելով դրանք՝ Կոմիտաս Վարդապետը եվրոպական գիտական հանրության սեփականություն դարձրեց հայ ժողովրդի երաժշտական ժառանգության հինավուրց շերտերը: Այդ հոդվածներում արծարծված՝ հոգևոր երգարվեստին վերաբերող գիտական դրույթներներն ու դիտարկումները հիմք դրեցին հայ երաժշտական միջնադարագիտությանը՝ ելակետ դառնալով հետագա սերունդների երաժշտագետ– միջնադարագետների ուսումնասիրությունների համար:
The articles on the historical–theoretical aspects of the Armenian church chant have an important place in Komitas’s multidimensional creative heritage. Even nowadays those studies have not lost their academic topicallity. In his articles Komitas referred to the formation and historical development of the Armenian chant, to the Armenian eight–mode system, to the chants of Manrusum, to the description of the tetrachordal structure in Armenian music, to a number of remarkable sources of medieval manuscripts, etc. The issues related to deciphering the Armenian medieval xaz notation system were given a significant place in Komitas Vardapet’s research activity. Due to Komitas, a number of testimonies about the ancient and medieval Armenian music–aesthetical thought were put into scholarly circulation. By publishing and analyzing them Komitas Vardapet presented the ancient layers of the Armenian music heritage to the European academic world. The theses and observations related to sacred music, which were reviewed in those articles, became the bases for founding the branch of Armenian medieval music studies. They became a reference point for the research of the scholars of coming generations.

Table of contents:

ԳԼՈՒԽ Ա. Կոմիտասը և իր ժամանակը
CHAPTER I: Komitas And His Time Period

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 26-37

General note:

Սույն հատորն անդրադառնում է Կոմիտասին և իր գործունեությանը, հայ երաժշտական ֆոլկլորին և երաժշտական կրթությանն առնչվող զանազան հարցերի։ Հասցեագրված է երաժշտագետներին, արվեստաբաններին, մշակութաբաններին, բանասերներին, երաժշտության բնագավառի մանկավարժներին, առհասարակ հայ երաժշտությամբ հետաքրքրվողներին։