Object structure

Journal or Publication Title:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook

Date of publication:

2017

Volume:

Բ

ISBN:

978–9939–9134–5–2

Additional Information:

Շախկուլյան Տաթևիկ , Բիզեզի Էրիկա , Պառնկուտ Ռիչարդ, Шахкулян Татевик, Бизези Эрика, Парнкут Ричард

Title:

David of Sassoun։ The Tonal Structure of Armenian Epic Songs

Other title:

«Давид Сасунский» тональная структура армянских эпических песен ; «Սասունցի Դավիթ» էպոսի երգերի տոնայնական կառուցվածքը

Creator:

Shakhkulyan, Tatevik ; Parncutt, Richard ; Bisesi, Erica

Contributor(s):

Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան

Subject:

Museums ; Komitas Vardapet ; Music Folklore

Uncontrolled Keywords:

software analysis ; David of Sassoun ; epic song

Abstract:

David of Sassoun is the Armenian epos, presenting the life of a nation during several generations, as well as its mythic heroic behavior and feats in national liberation struggle. The creation of this epos is in general attributed to the X century. The orally transmitted texts were first written down in the XIX century. The sung fragments of the epos (here called “songs”) were first transcribed by the Armenian ethnomusicologist and composer Komitas in late XIX century. The melodies are based on melodic formulae. One peculiarity is the elaboration of a melodic pattern at higher pitch, followed by a falling melodic phrase at a lower pitch. 38 of the 40 extant melodies conform to this scheme. The modal foundation of these songs is a stack of two perfect fourth intervals, which corresponds with Komitas’s theory on Armenian music. The software analysis of the 40 songs, which has been done in the exploration, once again confirmed the practical existence of Komitas’s theory in Armenian folk songs
նգամ գրի է առել Կոմիտասը՝ XIX դարի վերջին: Էպոսի երգերը հիմնվում են մեղեդային բանաձևերի վրա: Առանձնահատկություններից մեկը մեղեդու՝ բարձր ռեգիստրում ծավալվելն է, ինչին հետևում է թռիչք դեպի ներքևի ռեգիստր: Հոդվածում ներկայացվող հետազոտության մեջ ներառված 40 երգերից 38–ը ենթարկվում են այս բանաձևին: Մեղեդիների հիմքում ընկած է մաքուր կվարտաներից բաղկացած կառույց, ինչը լիովին համապատասխանում է Կոմիտասի առաջադրած՝ հայ երաժշտության հնչյունաշարերին առնչվող տեսությանը: Հետազոտության ընթացքում էպոսի երգերը վերլուծության են ենթարկվել արևմտյան երաժշտագիտության մեջ լայն տարածում ստացած նորագույն մոդելով՝ համակարգչային Humdrum ծրագրով: Տարբեր առաջադրանքների հիման վրա ծրագիրը հանգեցրել է որոշակի արդյունքների, որոնք լիովին հաստատում են Կոմիտասի՝ կցվող տետրախորդների վրա հիմնվող տեսության գործնական առկայությունն այդ երգերում:
Как известно, Комитас в конце XIX века первым записал музыкальные фрагменты из армянского эпоса «Сасунци Давид». Песни армянского эпоса основаны на мелодических формулах. Особенностью этих песен является то, что мелодии развиваются в верхнем регистре, а в конце происходит «мелодическое заключение» в нижнем регистре. 38 мелодии из 40, включенные в данное исследование, соответствуют этой схеме. В основе мелодий лежит квартовая структура, что полностью соответствует комитасовской теории об армянской музыке. В данном исследовании эпические песни «Сасунци Давид» были проанализированы новейшим методом широко используемым в западном музыковедении – компьютерной программой Humdrum. На основе различных заданий программа привела к определенным результатам, которые практически полностью подтверждают воплощение в этих песнях комитасовской теории о сцепленных тетрахордах.

Table of contents:

ԳԼՈՒԽ Գ. Երաժշտական ֆոլկլոր
CHAPTER III: Music Folklore

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 182-194

General note:

Սույն հատորն անդրադառնում է Կոմիտասին, նրա գործունեությանը, գիտական և ստեղծագործական ժառանգությանը, նրա ժամանակակիցներին։ Նկատի ունենալով Կոմիտասի գիտական հետաքրքրությունները` ժողովածուն ներկայացնում է նաև հայ երաժշտական ֆոլկլորագիտությանն ու միջնադարագիտությանն առնչվող հարցեր։ Հասցեագրված է երաժշտագետներին, արվեստաբաններին, մշակութաբաններին, միջնադարագետներին, ֆոլկլորագետներին և հայ երաժշտությամբ հետաքրքրվողներին։