Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
ISBN:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Pahlevanyan Alina, Փահլևանյան Ալինա
Վերնագիր:
Այլ վերնագիր:
Polyphony in the Choral Songs by Komitas ; Պոլիֆոնիան Կոմիտասի խմբերգերում
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
полифония ; многоголосие ; хоровая обработка ; хор
Ամփոփում:
В статье автор обращается к принципам полифонии Комитаса на основе хоровых произведений. Анализируются не только полифонические средства имитации, проявления фугообразного склада, контрапунктические соединения разных мелодий, но и формы хоровых произведений. Комитас возвращался к уже написанному произведению, гармонизовывал по–новому, менял голосоведение, фактуру, искал новые выразительные возможности полифонии и гармонии.
Հոդվածի հեղինակն անդրադառնում է Կոմիտասի երաժշտության մեջ պոլիֆոնիայի դրսևորումներին՝ հիմնվելով խմբերգային մշակումների վրա: Վերլուծության են ենթարկվում ինչպես պոլիֆոնիկ միջոցները՝ իմիտացիաները, ֆուգայանման շարադրանքի օրինակները, տարբեր երաժշտական նյութերի կոնտրապունկտային միացումները, այնպես էլ` խմբերգային մշակումների ձևի որոշ սկզբունքներ: Կոմիտասը բազմիցս վերադարձել է արդեն գրված ստեղծագործությանը, մշակել այլ մոտեցումներով, փոփոխել ձայնատարությունն ու ֆակտուրան: Նա փնտրել է պոլիֆոնիայի և հարմոնիայի նոր արտահայտչամիջոցներ:
The author reflects on the manifestation of polyphony in Komitas’s music, referring to his choral works. The employed polyphonic devices, such as the imitations, the samples of fugue textures and the counterpoint of the different parts, as well as several principles relating to the form are analyzed. Komitas frequently recurred to already written pieces, rearranging them, making changes in voice–leading, texture and other parameters. He never stopped searching for new expression devices for polyphony and harmony.
Բովանդակութիւն:
ԳԼՈՒԽ Ա. Կոմիտասը և իր ժամանակը
CHAPTER I: Komitas and his time period
Հրատարակութեան վայրը:
Երևան