Publication Details:
Journal or Publication Title:
Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Варданян Сатеник, Карамян Овсанна, Vardanyan Satenik, Karamyan Ovsanna
Title:
Օշականի Ս. Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցու որմնանկարները
Other title:
The Frescoes of the St. Mesrop Mashtots Church of Oshakan ; Фрески церкви Св. Месропа Маштоца в Ошакане
Creator:
Վարդանյան, Սաթենիկ ; Քարամյան, Օվսաննա
Contributor(s):
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Հովհաննես Մինասյան ; սրբապատկեր ; որմնանկար ; միջնադարյան մանրանկարչություն ; Մեսրոպ Մաշտոց ; եկեղեցի ; ճարտարապետություն
Coverage:
Abstract:
«Փառք հայ գրի և դպրության» և «Աստվածածինը Մանկան հետ» սրբապատկերներով 1962-1965 թթ. նկարիչ Հ. Մինասյանը նկարազարդել է Օշականի Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցու պատերը: Ճարտարապետական հորինվածքին ներդաշնակված եռապատկեր որմնանկարներից առաջինն արժևորում է Հայոց այբուբենի հզորությունը, միտքն ու իմաստությունը: Այստեղ նկարիչը գեղարվեստական նուրբ ճաշակով, չափի և ոճի զգացողությամբ օգտագործել է միջնադարյան հայ գեղանկարչության ու քանդակագործության տարբեր դպրոցներին ու հուշարձաններին, մասնավորապես Աղթամարի Սբ. Խաչ եկեղեցու բարձրաքանդակներին ու որմնանկարներին բնորոշ կերպարային մոտիվները՝ հարազատ մնալով իր սեփական մտահղացմանը և կոմպոզիցիոն սկզբունքներին: Иконы «Слава армянской письменности» и «Богородица с младенцем» Ошаканской церкви Св. Месропа Маштоца были созданы художникоммонументалистом О. Минасяном в 1962-1965 годах. Объемная фреска, гармонирующая с архитектурной композицией, является олицетворением силы армянского алфавита. Художник использовал мотивы, характерные для различных школ средневековой армянской живописи и скульптуры, в частности, фресок церкви Святого Креста на острове Ахтамар, но при этом он остался верен собственным идеям и композиционным принципам. The icons of "Glory to Armenian writing" and "The Virgin with the child" were created in the St. Mesrop Mashtots Church in Oshakan by H. Minasyan in 1962-1965. The three-dimensional fresco in harmony with the architectural com-position represents the power, thought and wisdom of the Armenian alphabet. Here the artist, with a fine artistic understanding and a sense of size and style, has used motifs typical to the various schools and monuments of medieval Armenian painting and sculpture, particularly the sculptures and frescoes of the Saint Cross Church of the Akhtamar Island, at the same time remaining close to its own idea and compositional principles.
Place of publishing:
Երևան