Publication Details:
Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ
Journal or Publication Title:
«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Галстян Амазасп, Galstyan Hamazasp
Title:
Տնտեսագիտություն. քայլ բուհից դեպի դպրոց...
Other title:
Экономика: шаг из вуза в школу... ; Economics: A Step From A University To A School...
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
կրթական բազմաստիճան համակարգ ; կենցաղային տնտեսագիտության այբբենարան ; նախաբուհական ուսուցանում ; էլեկտրոնային ինքնակրթություն
Abstract:
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացման տեմպերը, հախուռն ու հաճախ անկառավարելի տեղեկատվական հոսքերը դեպի մարդ անհատն այսօր ստիպում են ոչ միայն ընթացիկ շտկումներ, այլև խորքային փոփոխություններ կատարել կրթական բազմաստիճան համակարգի ամբողջական շղթայում: Համակարգի զարգացման միտումներն ու համաշխարհային փորձը ցույց են տալիս, որ այդ տիրույթի առաջին աստիճանում, այսինքն՝ դպրոցական մակարդակում մատուցվող նոր որակի ու ձևաչափի կրթությունն ըստ էության այլընտրանք չունի, ուստի առանց դրա հնարավոր չէ իրականացնել հաջորդող կրթական աստիճանների վերափոխում ու հարմարեցում՝ որպես արդյունավետ բուհական կրթության կարևոր մեկնակետ։ «Տնտեսագիտություն» առարկայի օրինակով փորձ է արվել վերլուծելու խնդրի էությունը և ներկայացնելու դպրոցներում դասավանդվող այս առարկայի մատուցման ձևաչափի փոփոխության առաջարկի գաղափար, հաշվի առնելով, որ այսօրվա աշակերտը ցանցային որոնողական բազում հարթակներում արդեն իսկ ինքնակրթման բավարար տիրույթ ունի և այնտեղ է հայտնվում առանց որևէ մեկի միջնորդության ու թույլտվության, որը, սակայն, ունենալով որոշակի դրական երանգներ, իր մեջ կրում է կրթության ձևախեղման ռիսկեր։ Իբրև այս խնդրի լուծման շահագրգիռ կողմ՝ պետք է հանդես գա մասնագիտական բուհական համակարգը, քայլ անելով դեպի դպրոց, որպեսզի աշակերտը բուհական մասնագիտություն ընտրելիս տնտեսագիտական ուղղությունները չդիտարկի մնացորդային ընտրանքի տիրույթում։
Темпы развития информационных технологий и зачастую неконтролируемые потоки информации диктуют вносить не только текущие, но и глубокие изменения во всей цепочке междисциплинарных систем образования. Тенденции развития многоуровневой образовательной системы и мировой опыт показывают, что на первом, то есть на школьном уровне, образование нового качества по сути не имеет себе альтернатив и без него в принципе невозможно преобразовать и адаптировать последующие степени. На примере школьного предмета по экономике предпринята попытка проанализировать суть проблемы, предложена идея альтернативного формата преподавания этого предмета в школах, учитывая тот факт, что у сегодняшнего ученика уже есть достаточный доступ для электронного самообучения на разных поисковых платформах, которыми он пользуется без посредничества и разрешения кого-либо. Но надо учитывать и то, что особенно для школьного возраста, электронное самообучение несет в себе достаточные риски и может довести до искажения психологии и сущности образования. Заинтересованной стороной и активным участником решения этой проблемы должен быть субъект профессионального высшего образования, который своим целевым и новаторским шагом должен идти навстречу школе, чтобы будущий студент не рассматривал высшее экономическое образование в области остаточной выборки при поступлении в вуз. The pace of development of information technologies, the medley and often uncontrolled flows of information force to make not only current adjustments but also profound changes in the entire multidisciplinary education system. System development trends and worldwide experience show that at the first level of the education system /that is the school level/ education with new quality and new format has essentially no alternatives, and without it, it is not possible to build and adapt subsequent educational degrees, which can be an important starting point for effective higher education. Using the example of a school subject in economics, an attempt was made to analyze the essence of the problem and the idea of an alternative format for teaching this subject in schools was proposed, taking into account the fact that today's student already has sufficient access to electronic self-study in various search platforms without anyone’s mediation and permission. But it should be borne in mind that especially for school age, electronic self-education carries sufficient risks and can lead to a distortion of education system. An interested party and an active participant in solving this problem should be the system of professional higher education, with its targeted and innovative step towards the school, so that the future student does not consider economic education as a residual sampling when entering a university.
Publisher:
Type:
Format:
Extent:
General note:
Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։