Object structure

Publication Details:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Journal or Publication Title:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Date of publication:

2020

Number:

2(5)

ISSN:

2579-2652 ; e-2738-2672

Official URL:

www.artsakhlib.am

Additional Information:

Սիմոնյան Ալեքսանդր, Simonyan Аleksandr

Title:

Использование моделей машинного обучения для значительного снижения затрат в сфере привлечения пользователей с помощью рекламных кампаний

Other title:

Մեքենայական ուսուցման մոդելների օգտագործումը՝ որպեսգովազդային արշավների միջոցով օգտագործողների ներգրավման ծախսերը էապեսկրճատելու միջոց ; Using Machine Learning Models to Significantly Reduce Costs in Attracting Users through Advertising Campaigns

Creator:

Симонян, Александр

Subject:

Машинное обучение

Uncontrolled Keywords:

большие данные ; эффективность ; рекламная кампания ; снижение затрат ; решение

Abstract:

Целью данного исследования является выявление возможностей снижения затрат при привлечении потребителей посредством машинного обучения. В данной научной работе были рассмотрены возможности использования моделей машинного обучения в сфере привлечения новых пользователей, проведен анализ агрегированных данных платформ, занимающихся привлечением новых пользователей, выявлены основные шаги по привлечению пользователей традиционными методами, показаны основные недостатки традиционных методов по привлечению пользователей с помощью рекламных кампаний. На основе проведенного исследования автором предлагается выделить основные элементы по использованию методов машинного обучения для достижения большей эффективности и значительных экономий затрат в сфере привлечения клиентов. В итоге была предложена новая совокупность процессов привлечения клиентов, показаны основные шаги по автоматизации данных процессов. Главными достоинствами предложенной модели по сравнению с традиционными методами привлечения клиентов с помощью рекламных кампаний является высокая скорость, эффективность, значительное снижение расходов, простота имплементации и полная автоматизация.
Հոդվածի նպատակը մեքենայական ուսուցման միջոցով սպառողների ներգրավման ծախսերի նվազեցման հնարավորությունների բացահայտումն է։ Աշխատանքում դիտարկվել են նոր օգտատերերի ներգրավման ոլորտում մեքենայական ուսուցման մոդելների կիրառման հնարավորությունները, կատարվել է նոր օգտատերերի ներգրավմամբ զբաղվող հարթակների ագրեգացված տվյալների վերլուծություն, բացահայտվել են ավանդական մեթոդներով օգտատերերի ներգրավման հիմնական քայլերը, մատնանշվել են գովազդային արշավների միջոցով օգտատերերի ներգրավման ավանդական մեթոդների հիմնական թերությունները: Կատարված հետազոտության հիման վրա հեղինակի կողմից առաջարկվում է ընդգծել մեքենայական ուսուցման մեթոդների օգտագործման հիմնական տարրերը՝ հասնելու առավել մեծ արդյունավետության և հաճախորդների ներգրավման ոլորտի ծախսերի շոշափելի կրճատման։ Արդյունքում առաջարկվել է հաճախորդների ներգրավման գործընթացների նոր ամբողջություն, ցուցադրվել են տվյալ գործընթացների ավտոմատացման հիմնական քայլերը։ Հաճախորդների ներգրավման առաջարկված մոդելի գլխավոր արժանիքներն են բարձր արագությունը, ծախսերի էական նվազեցումը, իմպլեմենտավորման պարզությունը և ամբողջական ավտոմատացումը՝ գովազդային արշավների միջոցով հաճախորդների ներգրավման ավանդական մեթոդների հետ համեմատությամբ։
The aim of the scientific work is to identify opportunities to reduce the cost of attracting consumers through machine learning. In this scientific work, the possibilities of using machine learning models in the field of attracting new users are examined, the aggregated data of platforms engaged in attracting new users are analyzed, the main steps to attract users by traditional methods are identified, and the main disadvantages of traditional methods for attracting users using advertising campaigns are shown. Based on the study, the author proposes to highlight the main elements on the use of machine learning methods to achieve greater efficiency and significant cost savings in attracting customers. As a result, a new set of processes for attracting customers is proposed, the basic steps for automating these processes are shown. Thus the main advantages of the proposed customer acquisition model are high speed, efficiency, significant cost reduction, ease of implementation and full automation compared to traditional methods of attracting customers through advertising campaigns.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«ԱՐՑԱԽ» հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 247-255