Object structure

Publication Details:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Journal or Publication Title:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Date of publication:

2020

Number:

2(5)

ISSN:

2579-2652 ; e-2738-2672

Official URL:

www.artsakhlib.am

Additional Information:

Մարգարյան Անի, Маргарян Ани

Title:

Chinese Art World in the Context of the Coronavirus Pandemic Art

Other title:

Չինական արվեստի աշխարհը կորոնավիրուսային համաճարակի արվեստի համատեքստում ; Китайский мир искусства в контексте искусства пандемии коронавируса

Creator:

Margaryan, Ani

Subject:

Epidemic

Uncontrolled Keywords:

coronavirus ; China ; propaganda ; audience ; allegory ; general image ; recreation

Abstract:

The vast diversity of works of art created amidst pandemic period of quarantine, lockdown and social distancing (considered from January 2020 up to now) due to the peculiarity of their artistic and aesthetic features, their function and intended audience reshaped the art world, providing opportunities for exploring them by the concepts and principles of art theory and aesthetics, visual, contextual and comparative analysis. The current academic research is a scholarly attempt to introduce the overall picture, classify the subject matters and their interpretations, marking challenges and changes the Chinese art world is facing within the context of the coronavirus art characteristics. We concluded that Chinese artists preferred both visually generalised images of propagandistic content, and art pieces with the national hallmarks, portraying dualistic essence of our uncertain times. In comparison with the Western art reaction to the global disaster, Chinese artists rather represented the triumph over COVID-19, which was possible due to strong character and effective work of Chinese healthcare workers.
Կորոնավիրուսի համաճարակի հետևանքով կիրառված կարանտինի, արգելափակումների և սոցիալական հեռավորության պայմաններում ստեղծված արվեստի գործերի բազմազանությունը (2020 թվականի հունվարից մինչև օրս), շնորհիվ գեղարվեստական ու գեղագիտական որակների, ինչպես նաև թիրախային լսարանի ու գործառույթների, փոխել է արվեստի աշխարհը՝ հնարավորություն ընձեռելով դրանք ուսումնասիրելու արվեստի ու գեղագիտության տեսության սկզբունքների, վիզուալ, բովանդակային ու համեմատական վերլուծության շրջանակներում: Մեր ակադեմիական հետազոտությունը արվեստի աշխարհում այս նոր իրականության համընդհանուր պատկերն ուրվագծելու, թեմատիկ նյութը դասակարգելու և դրա մեկնաբանությունները ամբողջացնելու գիտական փորձ է` մատնանշելով այն խնդիրներն ու փոփոխությունները, որոնց առջև կանգնած է չինական արվեստի աշխարհը կորոնավիրուսային արվեստի բնութագրական հատկանիշների համատեքստում: Մենք եկանք այն եզրակացության, որ չին արվեստագետները նախապատվություն են տվել ինչպես տեսողականորեն ընդհանրացված պատկերներով քարոզչական բովանդակությամբ, այնպես էլ ազգային տարրերով կոմպոզիցիաներին՝ պատկերելով մեր անորոշ ժամանակների դուալիստական էությունը: Արևմտյան արվեստի՝ համաշխարհային աղետին արձագանքելու ոճի հետ համեմատած՝ չին արվեստագետներն առավել հակված են ներկայացնելու հաղթանակը COVID-19-ի նկատմամբ, ինչը հնարավոր դարձավ չին առողջապահության աշխատողների ուժեղ բնավորության և արդյունավետ աշխատանքի շնորհիվ:
Огромное разнообразие произведений искусства, созданных в период пандемии карантина, блокировки и социального дистанцирования (рассматриваемый с января 2020 года по настоящее время) благодаря их художественным и эстетическим особенностям, их функции и предполагаемой аудитории, изменило мир искусства, предоставив возможности для их изучения по понятиям и принципам теории искусства и эстетики, визуального, контекстуального и сравнительного анализа. Наше академическое исследование представляет собой научную попытку обозначить общую картину, классифицировать темы (subject matter) и их интерпретации, указать проблемы и изменения, с которыми сталкивается мир китайского искусства в контексте характеристик искусства коронавируса. Мы пришли к выводу, что китайские художники предпочли как визуально обобщенные изображения пропагандистского содержания, так и художественные произведения с национальными признаками в изображении дуалистической сущности нынешних неопределенных времен. По сравнению с реакцией западного искусства на глобальную катастрофу, китайские художники скорее представили триумф над COVID-19, что стало возможным благодаря сильному характеру и эффективной работе китайских работников здравоохранения.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«ԱՐՑԱԽ» հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 173-186

Other physical description:

նկ․