Publication Details:
Journal or Publication Title:
Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
www.artsakhlib.am
Additional Information:
Title:
Феномен трансфера знаний в контексте развития интеграции науки, образования и бизнеса в технопарке
Other title:
Գիտելիքների տրանսֆերի ֆենոմենը տեխնոպարկում գիտության, կրթության և բիզնեսի ինտեգրացիայի զարգացման համատեքստում ; The Phenomenon of Knowledge Transfer within the Context of Development of Science, Education and Business Integration in the Technopark
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
технопарк ; трансфер знаний ; менеджмент знаний ; нтеграция ; инновационный процесс ; инновационная экосистема
Abstract:
Սույն հոդվածի նպատակն է «գիտելիքների տրանսֆեր» ֆենոմենի ուսումնասիրումը գիտական, կրթական և բիզնես կազմակերպությունների միջև սերտ համագործակցային կապերի ու ինտեգրացիայի զարգացման համատեքստում: Այդ նպատակով սույն աշխատանքում ուսումնասիրվել են տեխնոպարկում գիտության, կրթության և բիզնեսի ինտեգրացիայի հիմունքները, ինչպես նաև իրականացվել է «գիտելիքների տրանսֆեր» հասկացության համակողմանի վերլուծություն, որն ընդգրկում է դրա տեղի ու դերի բացահայտումը գիտելիքների կառավարման այլ պրոցեսների շարքում: Դրա հետ մեկտեղ ուսումնասիրվել է ճապոնական մենեջմենթի դպրոցի գուրուներ Ի. Նոնակայի և Խ. Տակեուչիի կողմից մշակված բազմամակարդակ դինամիկ SECI մոդելը, որը ցույց է տալիս, թե ինչպես են առանձին աշխատակիցների գիտելիքները վերածվում կազմակերպության գիտելիքների: Հետազոտման ընթացքում հեղինակի կողմից օգտագործվել են ինչպես ընդհանուր գիտական, այնպես էլ հատուկ գիտական մեթոդներ: Դրանցից են՝ վերլուծությունը և համադրությունը, գիտական աբստրակցիան, տրամաբանական մեթոդը, համակարգային և համալիր մոտեցումները, մոնիթորինգը և այլն: Կատարված հետազոտության արդյունքում հեղինակը եկել է այն եզրահանգման, որ բուհերի, գիտահետազոտական կազմակերպությունների և խոշոր, միջին ու փոքր ընկերությունների ինտեգրացիայի հաջող իրականացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել հատուկ միջավայր, որը բարենպաստ կլինի բոլոր մակարդակներում գիտելիքների փոխշահավետ տրանսֆեր իրականացնելու համար՝ մարդկանց, տեխնոպարկի առանձին կազմակերպությունների, ինչպես նաև տեխնոպարկի ու արտաքին միջավայրի միջև: Նման միջավայրի ձևավորումը թույլ կտա տեխնոպարկը դարձնել ամբողջական համակարգ, որտեղ բոլոր մասնակիցների միջև կհաստատվեն սերտ համագործակցային կապեր, և դրա հաշվին հնարավոր կլինի հասնել սիներգետիկ էֆեկտի:
The purpose of the present article is to examine the phenomenon of knowledge transfer in the context of developing close cooperation links and integration of science, education and business organizations in the technopark. Therefore, theoretical background of science, education and business integration in the technopark has been addressed in the article, as well as a comprehensive analysis of the «knowledge transfer» concept has been conducted which includes an examination of its place and role among other knowledge management processes. In addition, the multi-level dynamic SECI model developed by gurus of Japanese knowledge management school Ikujiro Nonaka and Hirotaka Takeuchi was examined which demonstrates the way individual knowledge of selected staff-members transforms into organizational knowledge. During the research the author used general scientific methods, as well as specific scientific methods. Among them are analysis and synthesis, scientific abstraction, logical method, systematic and complex approaches, monitoring and others. As a result of the conducted research, the author concluded that for successful development of integration of universities, research organizations and large, medium-sized and small enterprises in the technopark, it is necessary to create a special environment favorable for mutually beneficial knowledge transfer at all levels: between individuals, selected organizations of the technopark, and between technopark and the external environment. The formation of such environment will enable to transform a technopark into an integral system in which close cooperation links will be established between all the participants and thereby a synergy effect can be achieved.
В данной статье представлен сравнительный анализ конституций республик Армения и Арцах, реформированных в 2015 и 2017 году соответственно. Актуальность исследования заключается в том, что данные конституции были фундаментально изменены, что практически позволяет говорить о создании двух новых конституций. Кроме того, значимым является и тот факт, что конституция Республики Арцах ни коим образом не стала имитацией изменений, имеющих место в конституции Республики Армения. Автор в своей работе рассматривает предпосылки пересмотра конституций Республики Армения (декабрь 2015 года) и Республики Арцах (февраль 2017 года), а также представляет концептуальность решения Республики Армения в пользу парламентской системы правления и Республики Арцах – в пользу президентской. Отдельно представлены тезисы, поддерживающие правильность решения Республики Арцах, в частности – геополитическое расположение республики, изоляция республики от внешнего мира, обусловленная как географическим положением, так и международным правом, отсутствие какой-либо поддержки со стороны и ограниченная численность населения в отношении к территории. Таким образом, народ, вынужденный жить при таких чрезвычайных, экстренных условиях, должен организовать свое государство и свою государственную власть таким образом, чтобы его силы были сконцентрированы в любой момент максимально. Для достижения цели исследования были применены следующие методы: анализ, синтез, принцип истории, сравнение и сопоставление.
Place of publishing:
Երևան