Object structure

Publication Details:

«Արցախի երիտասարդ գիտնականների և մասնագետների միավորում» (ԱԵԳՄՄ) հասարակական կազմակերպության «Գիտական Արցախ» պարբերականն ընդգրկված է ՀՀ ԲՈԿ-ի կողմից հաստատված «Ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի գիտական հրատարակությունների» ցանկում: Պարբերականը, որի հիմնադիրը Երևանի պետական համալսարանն է, լույս է տեսնում տարեկան առնվազն 2 անգամ (2020 թվականից՝ տարեկան 4 անգամ):

Journal or Publication Title:

Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах

Date of publication:

2020

Number:

1(4)

ISSN:

2579-2652 ; e-2738-2672

Official URL:

www.artsakhlib.am

Additional Information:

Լուխտերհանդտ Օտտո, Luchterhandt Otto

Title:

Сравнение Конституций Республики Армения и Республики Арцах

Other title:

Հայաստանի Հանրապետության և Արցախի Հանրապետության սահմանադրությունների համեմատություն ; A Comparison of the Constitutions of the Republic of Armenia and the Republic of Artsakh

Creator:

Люхтерхандт, Отто

Subject:

Юриспруденция

Uncontrolled Keywords:

Республика Армения ; Республика Арцах ; конституция ; парламентская система правления ; президентская система правления ; Национальное собрание ; президент

Abstract:

В данной статье представлен сравнительный анализ конституций республик Армения и Арцах, реформированных в 2015 и 2017 году соответственно. Актуальность исследования заключается в том, что данные конституции были фундаментально изменены, что практически позволяет говорить о создании двух новых конституций. Кроме того, значимым является и тот факт, что конституция Республики Арцах ни коим образом не стала имитацией изменений, имеющих место в конституции Республики Армения. Автор в своей работе рассматривает предпосылки пересмотра конституций Республики Армения (декабрь 2015 года) и Республики Арцах (февраль 2017 года), а также представляет концептуальность решения Республики Армения в пользу парламентской системы правления и Республики Арцах – в пользу президентской. Отдельно представлены тезисы, поддерживающие правильность решения Республики Арцах, в частности – геополитическое расположение республики, изоляция республики от внешнего мира, обусловленная как географическим положением, так и международным правом, отсутствие какой-либо поддержки со стороны и ограниченная численность населения в отношении к территории. Таким образом, народ, вынужденный жить при таких чрезвычайных, экстренных условиях, должен организовать свое государство и свою государственную власть таким образом, чтобы его силы были сконцентрированы в любой момент максимально. Для достижения цели исследования были применены следующие методы: анализ, синтез, принцип истории, сравнение и сопоставление.
Հոդվածում ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության 2015թ.-ի և Արցախի Հանրապետության 2017թ.-ի բարեփոխված սահմանադրությունների համեմատական վերլուծությունը: Հետազոտության արդիականությունն այն է, որ վերոնշյալ սահմանադրությունները ենթարկվել են հիմնարար փոփոխությունների, ինչը գործնականորեն թույլ է տալիս խոսելու երկու նոր սահմանադրությունների մասին: Բացի այդ, նշանակալի է նաև այն հանգամանքը, որ Արցախի Հանրապետության սահմանադրությունը ոչ մի դեպքում չի կրկնել այն փոփոխությունները, որոնք տեղ են գտել Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրությունում: Հեղինակն իր աշխատանքում դիտարկում է ՀՀ 2015 թ.-ի դեկտեմբերի և ԱՀ 2017թ.-ի փետրվարի սահմանադրությունների բարեփոխման նախադրյալները, ինչպես նաև անդրադառնում է Հայաստանի Հանրապետությունում խորհրդա–րանական կառավարման և Արցախի Հանրապետությունում նախագահական կառավարման համակարգերին անցնելու երկու հայեցակարգային որոշումներին:Առանձին ներկայացվում են այն հիմնադրույթները, որոնք պաշտպանում են Արցախի Հանրապետության որոշման ճշմարտացիությունը, մասնավորապես՝ հանրապետության աշխարհաքաղաքական դիրքը, արտաքին աշխարհից մեկուսացումը՝ պայմանավորված ինչպես աշխարհագրական դիրքով, այնպես էլ միջազգային իրավունքով, արտաքին օժանդակության բացակայությունը և տարածքի համեմատությամբ ունեցած բնակչության սահմանափակ թիվը: Այսպիսով՝ նման արտակարգ ու ծայրահեղ պայմաններում ապրող ժողովուրդը պետք է սեփական պետությունն ու պետական իշխանությունը կազմակերպի այնպես, որ վերջինիս ուժերը ցանկացած պահի առավելագույն կենտրանացում ունենան:Հետազոտության նպատակին հասնելու համար օգտագործվել են վերլուծության, սինթեզի, պատմականության, համեմատության ու համադրման մեթոդները:
The given article presents a comparative analysis of the constitutions of the republics of Armenia and Artsakh, which were reformed in 2015 and 2017, respectively. The relevance of the research lies in the fact that these constitutions were fundamentally changed, which practically allows us to talk about the creation of two new constitutions. In addition, it is also significant that the Constitution of the Republic of Artsakh in no way imitated the changes that took place in the Constitution of the Republic of Armenia.The author examines the prerequisites for the revision of the constitutions of the Republic of Armenia (December 2015) and the Republic of Artsakh (February 2017), as well as presents the concept of the decision of the Republic of Armenia in favor of the parliamentary system of government and the Republic of Artsakh in favor of the presidential one. Theses supporting the appropriability of the decision of the Republic of Artsakh are presented separately, in particular – the geopolitical location of the Republic, the isolation of the Republic from the outside world due to both geographical location and international law, the lack of any support from the outside and the limited population in relation to the territory. Thus, the people who are forced to live under such extraordinary, emergency conditions must organize their state and their state power in such a way that their forces are concentrated at any moment as much as possible.To achieve the research goal, the following methods were used: analysis, synthesis, the principle of history and comparison.




Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«ԱՐՑԱԽ» հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 43-50