Publication Details:
Journal or Publication Title:
Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
www.artsakhlib.am
Additional Information:
Title:
Համակազմ դասարաններում սովորողների ուսումնական գործունեության ակտիվացման մանկավարժական պայմանները
Other title:
Pedagogical Terms Activation of Learning Process in Supportive Schools ; Педагогические условия для активизации процесса обучения учащихся комплектных школ
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
մանկավարժության գերխնդիր ; Բենջամին Բլումի տաքսոնոմիա ; արդյունավետության բարձրացում ; ուսուցման ակտիվացում
Abstract:
Հոդվածում ներկայացված են համակազմ դասարանում սովորողների մոտ ստեղծագործական մտածողության զարգացման արդիական մոտեցումները` Բ. Բլումի տաքսոնոմիայի կիրառմամբ: Եթե ուսուցիչը աշակերտների մոտ ձևավորի ստեղծագործական մտածողություն, նրանք հեշտությամբ կկարողանան կողմորոշվել նույնիսկ ոչ ստանդարտ իրավիճակներում, և, համոզված ենք` մեծ ներդրում կունենան մեր պետության ապագա զարգացման գործում: Արցախի հանրակրթական դպրոցների համակազմ դասարանում սովորող շատ աշակերտներ ունեն այդ նախադրյալները. պարզապես անհրաժեշտ են նպատակային մոտեցումներ:
The article presents modern methods of creative thinking using Benjamin Bloom's taxonomy in complete classes. If the teacher manages to form creative thinking in students, they will be able to act and orient even in unusual situations. No doubt, they will make a great contribution to the future development of our state. Many of the co-classroom students in comprehensive schools have the potential, objective approaches are needed.
В статье представлены современные методы креативного мышления с использованием таксономии Бенджамина Блума в комплектных классах. Если учитель сформирует у учащихся креативное мышление, они смогут легко ориентироваться даже в нестандартных ситуациях и, мы уверены, в дальнейшем внесут большой вклад в дело развития государства. Многие учащиеся комплектных классов в общеобразовательных школах Республики Арцах имеют потенциал для формирования указанного типа мышления, просто необходим целевой подход.
Place of publishing:
Երևան