Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах
www.artsakhlib.am
The Effective Management of Interpersonal Relationships Based on the Results of Sociological Research ; Эффективность управления межличностными отношениями согласно результатам социологических исследований
Հոդվածի նպատակն է արտացոլել կառավարման տարբեր ոճերի (ուղղորդիչ/ հովանավորող/ հաջողությանը միտված կամ հաջողությունը շեշտադրող/համագործակցային) մասին Իրանի բուհերում կատարաված ուսումնասիրության արդյունքները և բացահայտել ամենից արդյունավետ ոճը մարդկային փոխհարաբերությունների կառավարման տեսանկյունից: Սույն հետազոտության մեթոդը գնահատողական, բնութագրականվերլուծական է, իսկ տվյալների հավաքագրման գործիքը հարցաթերթն է: Սոցհարցման բազան կազմել են Իրանի Բուշեհր նահանգի բուհերի ուսանողները, որոնցից պատահականության սկզբունքով և Քուքրանի բանաձևի հիման վրա ընտրվել է նմուշ խումբ՝ 377 հոգի: Հետազոտության գործիքի վալիդության և կայունության ստուգման համար օգտվել ենք Քրոնբախի ալֆայի բանաձևից, և բոլոր հարցադրումների հավաստիության համար գրանցվել է 0.78: Վարկածների ստուգման համար կիրառել ենք T և F թեստերը և կորելացիայի գործակիցը: Ստացված տվյալները ցույց են տալիս, որ կրթական կառույցներում միջանձնային փոխհարաբերությունների կառավարման համար ամենաարդյունավետ մեթոդը մասնակցային կամ համագործակ- ցային մոտեցումն է, քանի որ այն մեծ դեր ունի ուսանողներին մոտիվացնելու, հետևաբար ուսումնառության արդյունավետությունը բարձրացնելու հարցում, իսկ ուսման հանդեպ ուսանողների հետաքրքրասիրության ու մոտիվացիայի խթանումը խորքային խնդիր է Իրանի բարձրագույն կրթության համակարգում:
The purpose of the article is to display the results of research made in universities of Iran on different styles of management and to identify the most effective style in terms of managing human relationships. The current paper examined an effective approach towards the management of interpersonal relationships from the perspective of the students of Iranian Universities (Bushehr). In terms of method, this was a survey, descriptive, analytical study, and the tool for gathering data was a questionnaire. The population consisted of all students at universities in Bushehr Province, and the sample size was determined to include 377 students through random sampling and Kukran Formula. Cronbach‘s alpha was employed to determine the validity and reliability, and the reliability of the questionnaire was calculated at 0.78 for all items. F-test, T-test, and correlation coefficient was used to test the hypotheses. The results showed that the partnership-based approach towards management was the most effective approach regarding the interpersonal relationships in educational organizations, since this plays a large role in the issue of student motivation, therefore, in the issue of improving the effectiveness of education, and the stimulation of students' motivation and interests in relation to study is a global issue in Iran‘s higher education system.
Целью статьи является отображение результатов проведенного в вузах Ирана исследования о разных стилях правления и выявление самого эффективного стиля с точки зрения управления человеческими взаимоотношениями. Метод данного исследования оценочный, характерно-аналитический, а инструментом для сбора является опросный лист. Базу социологического опроса составили студенты вузов штата Бушейр, из которых по принципу случайности и на основе формулы Кукрана была выбрана образцовая группа в 377 человек. Для проверки валидности и стабильности инструмента исследования мы воспользовались формулой альфы Кронбаха, а достоверность была оценена как 0.78. Для проверки гипотез мы применили тесты T и F, а также коэффициент корреляции. Полученные данные показывают, что самым эффективным методом для управления личностными взаимоотношениями в образовательных структурах является метод участия или сотрудничества, так как он играет большую роль в вопросе мотивации студентов, следовательно, в вопросе повышения эффективности обучения. А стимуляция мотивации и интереса студентов к учебе является глубинным вопросом в системе высшего образования Ирана.
Երևան
oai:arar.sci.am:267702
May 23, 2023
Feb 25, 2021
63
https://arar.sci.am/publication/291574
Edition name | Date |
---|---|
Մանսուր Լարուի, Միջանձնային հարաբերությունների կառավարման արդյունավետությունն՝ ըստ սոցիոլոգիական հարցումների | May 23, 2023 |
Մանվելյան, Անահիտ Խմբ․ հանձնախումբ՝ Ս. Հայրապետյան (գլխ․ խմբ․) Հ. Հարությունյան Ծ. Մովսիսյան Ռ. Աղայան Հ. Մատիկյան
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Հարությունյան, Մհեր Միքայելյան, Գեղամ