Օբյեկտ

Վերնագիր: L’Hypnose dans la dramaturgie de Valere Novarina. Novarina ou un théâtre hypnotique

Ստեղծողը:

Khachatryan, Saté

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիվ:

2020

Համար:

3

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Խաչատրյան Սաթե, Хачатрян Сате

Այլ վերնագիր:

Հիպնոսի և թատրոնի առնչությունները Վալեր Նովարինայի դրամատուրգիայում ; Взаимосвязь гипноза и театра в драматургии Валера Новарина

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Ծածկույթ:

197-211

Ամփոփում:

Հիպնոսի և ժամանակակից դրամատուրգիայի միջև զուգահեռներ անցկացնելիս նկատելի են դառնում եվրոպական նոր թատրոնի միտումները՝ խոսքը քննելու իբրև անսահման հնարավորությունների դաշտ և այն մատուցելու որպես ինքնին գործողություն, որտեղ բառի հիմնական գործառույթն այլևս մտքի հաղորդմանը նպաստելը չէ։ Խոսակցական և գրավոր լեզվի մեջև գոյություն ունի ևս մեկ լեզու՝ Նովարինայի լեզուն, որ գրաֆիկական է. նրա գիրն աչքի համար է։ Նրա դրամատուրգիան լեզվի վարժանք է հիշեցնում՝ խոսքի փլուզում, ժամանակաձևերի անհամաձայնություն, շարահյուսական սխալ կառուցվածքներ, ագրամատիկալիզացիա, յուրահատուկ բառաստեղծություններ, կրկնություններ ու վարիացիաներ, որոնք նպաստում են նրա դրամատուրգիայի հիպնոտիկ բնույթին՝ ստեղծելով հիպնոտիկ մթնոլորտ։ Նովարինայի դրամատուրգիայի բաղադրիչ տարրերը հաստատում են հիպնոսի առկայությունը նրա դրամատուրգիայում, ինչպես նաև ցույց է տրվում վերջինիս հիպնոտիկ ազդեցությունը մարդկային հոգեվիճակների վրա։ В контексте связи гипноза с театром следует рассмотреть следующие вопросы: природа гипноза, связь между гипнозом и театром, драматургия Валера Новарина и наличие гипнотических элементов в его пьесах. В свете сказанного особый интерес представляют взгляды В. Новарина и бельгийского гипнотизёра Т. Мелхиора, имеющие отношение к взаимосвязи гипноза и театра. Современный европейский театр тяготеет к рассмотрению слова как самостоятельного действия, основная функция которого больше не сводится к передаче мысли. Между письменной и устной речью существует еще один язык – графический язык Новарина, который следует читать глазами. Его драматургия напоминает лингвистические упражнения – разрушение речи, временное несоответствие, неправильные синтаксические конструкции, аграмматикализацию, повторы и вариации, создающие «гипнотическую атмосферу» в его драматургии. By drawing parallels between hypnosis and modern dramaturgy, the new tendencies of the European new theatre are becoming evident, which examins the word as a sphere of boundless possibilities and delivers it as an action by itself, where the main function of the word is not considered to contribute to delivering the meaning anymore. There exists one more language between spoken and written languages, which is Novarina's graphic language. His writing is for the eye. His dramaturgy reminds of a language training, i.e. speech collapse, disagreement of tense forms, wrong syntax structures, agrammatism, unique word creations, repititions and variations, which foster the hypnotic nature of his dramaturgy, by creating hypnotic atmosphere. The component elements of Novarina's dramaturgy are analyzed, that confirm the presence of hypnosis in his dramaturgy, as well as the hypnotic influ-ence of the latter is shown on human mental states.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:265764

Դասիչ:

АЖ/410

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 26, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jan 29, 2021

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

74

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/289403

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն