Publication Details:
Լույս է տեսնում 1948 թվականից՝ տարին 4 անգամ։
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Багдасарян М. К., Уликян А. Т., Саргсян С. В., Baghdasaryan M. K., Ulikyan A. T., Sargsyan S. V.
Title:
Սինխրոն էլեկտրաբանեցման համակարգի մեխանիկական մասի հետազոտման մոդել
Other title:
Модель для исследования механической части системы синхронного электропривода ; A model for investigating the mechanical part of the synchronous electric drive system
Creator:
Բաղդասարյան, Մ. Ք. ; Ուլիկյան, Ա. Թ. ; Սարգսյան, Ս. Վ.
Contributor(s):
Պատ․ խմբ․՝ Ա․ Գ․ Նազարով (1957-1964) ; Մ․ Վ․ Կասյան (1964-1988) ; Ռ․ Մ․ Մարտիրոսյան (1989-2017 ) ; Գլխավոր խմբ․՝ Վ․ Շ․ Մելիքյան (2018-)
Subject:
Electronics; Nuclear engineering
Uncontrolled Keywords:
էլեկտրաբանեցում ; կապի կոշտություն ; մեխանիկական մաս ; իմիտացիոն մոդել ; կայունություն
Coverage:
Abstract:
Մշակվել է սինխրոն էլեկտրաբանեցման համակարգի մեխանիկական մասի աշ- խատանքային վիճակի հետազոտման մոդել: Համակարգի շարժահաղորդման օղակի կապի կոշտության տարբեր արժեքների դեպքում համակարգի բնութագրերի փոփոխության հետազոտումը իրականացվել է MATLAB ծրագրային փաթեթի Simulink միջավայրում: Հետազոտությունների կատարման համար ստացվել են փոխանցման ֆունկցիաներ՝ որպես ելքային մեծություն ընդունելով առաձգական տարրի բեռի մոմենտը: Ստացված մոդելը հաջողությամբ կարող է օգտագործվել տարատեսակ սինխրոն էլեկտրաբանեցման համակարգերի մեխանիկական մասում վտանգավոր հասունացող վթարային ռեժիմների բացահայտման նպատակով: Разработана модель для исследования рабочего состояния механической части синхронной электроприводной системы. Исследование изменения характеристик системы в случае различных значений жесткости передачи звеньев системы проводилось в среде Simulink с помощью программного пакета MatLab. Для проведения исследований получены передаточные функции. В качестве выходной величины принят момент нагрузки упругого элемента. Полученная модель может быть успешно использована для обнаружения нарастающих аварийных режимов в механической части различных систем синхронного электропривода. A model has been developed for studying the working state of the mechanical part of a synchronous electric drive system. The study of changes in the characteristics of the system in the case of different values of the transmission stiffness of the system links has been carried out in the Simulink environment by the MatLab software package. To carry out investigations transfer functions are obtained. As an output value, the load moment of the elastic element is taken. The resulting model can be successfully used to detect the increasing emergency conditions in the mechanical part of various synchronous electric drive systems.
Place of publishing:
Երևան
Publisher:
Type:
Format:
Call number:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան