Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Հրապարակման ամսաթիւ:

2019

Հատոր:

ՀԶ

Համար:

Թ

ISSN:

1829–4243

Վերնագիր:

Կոմիտասի կերպարը քանդակագործ Րաֆֆի Սարկիսեանի արվեստում

Այլ վերնագիր:

Образ Комитаса в произведениях скульптора Раффи Саркисяна; Komitas in the artworks of sculptor Raffi Sarkissian

Ստեղծողը:

Շուշանիկ Զոհրաբյան

Աջակից(ներ):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Խորագիր:

Fine Arts ; Sculpture

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Зограбян Шушаник ; Zohrabyan Shushanik

Ծածկոյթ:

140-144

Ամփոփում:

Имея большую популярность и широкое признание, Саркисян имеет определённое место в истории французского современного искусства. Хотя творческий стиль Саркисяна оформился в европейской школе, тем не менее в европейском эстетико-художественном мышлении Раффи смог достичь главного: возродить национальные художественные традиции, сформулировать и утвердить свое собственное восприятие. Having great popularity and widespread recognition, Raffi Sarkissian has a certain place in the history of French modern art. Although Sarkissian’s creative style took shape in the European school, he was able to revive national artistic traditions, formulate and establish his own perception as his main goal achieved in European aesthetic and artistic thinking.

Հրատարակութեան վայրը:

Ս. Էջմիածին

Հրատարակիչ:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Ստեղծման ամսաթիւը:

2019-09-15

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Լեզու:

hy

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան