Object structure

Publication Details:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Journal or Publication Title:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Date of publication:

2018

Volume:

ՀԵ

Number:

Թ

ISSN:

1829–4243

Additional Information:

Манукян Лида, Manukyan Lida

Title:

Ծերուն Ծաղկողի մանրանկարները Մաշտոցի Մատենադարանի 8772 ձեռագրում

Other title:

Миниатюры Церуна Цахкоха в рукописях №8772 Матенадарана им. Маштоца ; Master Tserun’s miniatures in manuscript N 8772 of Mashtots. Matenadaran (manuscript library)

Creator:

Լիդա Մանուկյան

Contributor(s):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Subject:

Bibliography ; Fine Arts ; Manuscripts; Paleography ; Illuminating of Manuscripts and Books

Coverage:

106-114

Abstract:

Церун — один из уникальных мастеров, которому удалось добиться большого выражения с минимальными средствами. Четкое очертание и чистота цвета, четко выраженная плоскостность передают его миниатюрам подчеркнутую обусловленность и символическую интерпретацию. Миниатюры рукописи №8772 имеют очень простую структуру, они не наполнены многочисленными символами и действующими лицами, но благодаря этому они гораздо ближе к зрителю. Здесь лица людей не персонализированы. Тем не менее, они несут выражение, соответствующее положению данного персонажа: например,в сцене «Жертвоприношения Авраама». Эти миниатюры особенно отличаются яркими и чистыми цветами, контурным моделированием рисунков, их гармонией, раскрывая эстетический вкус Церуна. Tserun is one of the unique masters capable to achieve great expressiveness by minimal means. The fi rm outlines and purity of the color, clearly expressed fl atness present his miniatures in a highlighted conditionality and symbolic interpretation. The miniatures of Gospel N 8772 have a very simple structure: they are not equipped with many symbols, but they are very close and familiar to viewers. Here the faces of people are not personalized. Moreover, they bear the expression corresponding to the situation of the acting person, such as in the “Abraham’s Sacrifi ce” scene. These miniatures are especially notable for their bright, pure colors, for the outline modeling of drawings, and for their harmony that reveals Tserun’s aesthetic taste.

Place of publishing:

Ս. Էջմիածին

Publisher:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Date created:

2018-09-15

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Language:

hy

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան