Նիւթ

Վերնագիր: Կաթողիկոս Յակոբ Բ. Տարսոնցու դիմանկարն ըստ ԺԴ.–ԺԵ. դդ. կաթողիկոսական դիմապատկերների կանոնիկ պատկերագրութեան ու խորհրդաբանութեան

Ստեղծողը:

Սոֆի Խաչմանեան

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Հատոր:

ՀԵ

Համար:

Ը

ISSN:

1829–4243

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Khachmanyan Sofi, Хачманян Софи

Այլ վերնագիր:

Portrait of Catholicos Hakob II of Tarsus according to the canonic iconography and symbolism of portraits of the Catholicoi of the 14th–15th centuries ; Портрет Католикоса Акопа Таронеци согласно канонам изображения и символики портретов католикосов XIV– XV вв․

Աջակից(ներ):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Ծածկոյթ:

68-83

Ամփոփում:

В конце XIII и начале IV веков некоторые киликийские миниатюристы начали отклоняться от элегантного стиля школы Тороса Рослина, привнося в свои работы геометрическую символическую орнаментацию с двухмерными или плоскостными изображениями. Благодаря своей плодотворной деятельности наиболее известным из этой группы был Саргис Пицак, который жил и творил в начале XIV века. At the end of the 13th and the beginning of the 14th centuries, some Cilician miniaturists began to deviate from the elegant style of the school of Toros Roslin, introducing geometric symbolic ornamentation with two-dimensional or planar images into their works. Due to his fruitful activities, the most famous in this group was Sarkis Pitsak, who lived and worked at the beginning of the 14th century.

Հրատարակութեան վայրը:

Ս. Էջմիածին

Հրատարակիչ:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Ստեղծման ամսաթիւը:

2018-08-10

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:255560

Լեզու:

hy

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Mar 5, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 26, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

19

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/278523

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն