Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Ованнисян Карен, Hovhannisyan Karen
Վերնագիր:
Տրիքստերի արխետիպի հայկական դրսեւորումները
Այլ վերնագիր:
Армянские проявления архетипа трикстера ; Armenian manifestations of the trickster archetype
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)
Խորագիր:
Ethnography ; Folk literature - Including folktales, legends, fables
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
В армянской культуре архетип трикстера воплощается в Ваагне и в воре сена Трдате, в свадебном и сказочном лисе, в ловком воре и в других героях - мошенниках и умницах. Наиболее целостно трикстер проявляется в карнавальных шутах - героях сказок и обрядов, таких как Хан-Паша, Кеса-Качлик (плешивый), кошик (козел), вор Лис. Армянские трикстеры в большинстве связаны также со свадебным обрядом, что является их этнической особенностью. Это медиаторы между жизнью и смертью, между двумя разными мирами, которые они соединяют в целостно-диалектический цикл. The trickster archetype is incorporated into the Armenian culture in such person ages as Vahagn and the king Tiridates as strawstealer, as matrimonial and fairy-tale Fox, sophisticated thief and other deceiver, swindler and smart heroes. The most important figures of the trickster can be met in the carnival: jester-like heroes as Pasha (the Carnival King), Kyosa-Kachlik (bald), koshikgoat, the thief-Fox. Armenian tricksters mostly are connected with the matrimonial ceremony, and that is their ethnic peculiarity. They are mediums between the life an d death, two different worlds, which they connect to each other in a dialectical circle.
Հրատարակութեան վայրը:
Ս. Էջմիածին