Publication Details:
Journal or Publication Title:
Հայաստանի կենսաբանական հանդես =Biological Journal of Armenia
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Official URL:
Title:
Մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների շարժողական ընդունակությունների մշակման առանձնահատկությունները
Other title:
Creator:
Ս. Հ. Հովեյան ; Լ. Ա. Մանուկյան ; Ս. Հ. Ջեյրանյան ; Ս. Վ. Այդինյան
Contributor(s):
Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) ; Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) ; Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) ; Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) ; Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) ; Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Овеян С. А. ; Манукян Л. А. ; Джейранян С. О. ; Айдинян С. В. ; Hoveyan S. H. ; Manukyan L. A. ; Jeyranyan S. H. ; Aydinyan S. V. ; մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաներ ; շարժում ; շարժողական ընդունակություն ; շարժողական ակտիվություն ; ֆիզիկական վարժություններ
Coverage:
Abstract:
Շարժողական ընդունակությունները շարժումներ կատարելու ունակությունն է, որոնք հիմքն են անհատի ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության համար: Այս գործընթացը բարդ է, երբ խոսքը վերաբերվում է մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաներին: Աշխատանքի նպատակն է՝ ըստ իրենց ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության տվյալների կազմել հատուկ ֆիզիկական վարժությունների համալիր և կիրառել ուսուցման գործընթացում՝ ինտեգրելով նրանց հասարակության մեջ, որպես լիիրավ անդամ: Двигательные способности – это умениe выполнять движения, которые являются основой для физического развития и физической подготовленности человека. Этот процесс вызывает сложности, когда речь идет о детях с отклонениями в умственном развитии. Целью работы является создание комплекса специальных физических упражнений, согласно данным физического развития и физической подготовленности таких детей, с дальнейшим использoванием его в учебном процессе, тем самым интегрируя их в общество как полноправных членов. Motor abilities are abilities to perform movements, which are the basis for physical development and physical preparedness of a person. This process causes complications when it relates to children with mental disabilities. The aim of the work is to develop a set of special exercises in accordance with the data on physical development and physical preparedness, and use it in the learning process through the integration of children into society as full members.
Place of publishing:
Երևան