Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Հրապարակման ամսաթիվ:

2006

Հատոր:

9

ISSN:

1829-4316

Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Վերնագիր:

Проблемы педагогической аксиологии в исследованиях армянских педагогов ХІХ в.

Այլ վերնագիր:

Մանկավարժական աքսիոլոգիայի խնդիրները XIX դ. հայ մանկավարժների ուսումնասիրություններում; Problems of pedagogical axiology in the researches of Armenian pedagogues

Ստեղծողը:

Рузанна Мардоян

Խորագիր:

Education ; History of education

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Մարդոյան Ռուզաննա ; Mardoyan Ruzanna

Ծածկույթ:

135-139

Ամփոփում:

Երկար ժամանակ աքսիոլոգիական խնդիրները դիտարկվել են փիլիսոփայության շրջանակներում: Մանկավարժական տեսության երևան գալուց հետո այն սկսեց հետաքրքրել նաև մանկավարժներին, որոնք տարբեր ժամանակներում, տարբեր խորությամբ ուսումնասիրեցին մանկավարժական սոցիոլոգիայի հարցերը: Հոդվածում ուսումնասիրվում են Խ. Աբովյանի, Մ. Նալբանդյանի, Ղ. Աղայանի, Ու. Մանդինյանի հայացքները մանկավարժական աքսիոլոգիայի տեսանկյունից: Դիտարկված ժամանակահատվածի հայ մանկավարժները, որպես արժեք առանձնացրել են գիտելիքը, կրթությունն ու դաստիարակությունը: Նրանց մանկավարժական համակարգը աքսիոլոգիական Է և կառուցված է ազգային ու համամարդկային արժեքների միասնության վրա: Այդ դպրոցի խնդիրների լուծումը անհնար Է աոանց անդրադարձի կրթական արժեքների ակունքներին, արժեքներ, որոնց ձևավորումն ու զարգացումը հրամայական Էր դեռ XIX դ. հայ մանկավարժների համար:

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2006-02-18

Տեսակ:

Статья

Ձևաչափ:

pdf

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան