Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Պատմա-բանասիրական հանդես»-ը լույս է տեսնում 1958 թվականից։ Հիմնադիր խմբագիր ՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Պատմա-բանասիրական հանդես =Historical-Philological Journal

Հրապարակման ամսաթիվ:

2010

Համար:

2

ISSN:

0135-0536

Պաշտոնական URL:


Վերնագիր:

Портрет Оронта и вопрос «контактного стиля»

Այլ վերնագիր:

Օրոնտեսի դիմապատկերը և «կոնտակտային ոճի» խնդիրը; The Portrait of Orontes and the Question of “Contact Style”

Ստեղծողը:

Феликс Тер-Мартиросов

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան (1958-1998) ; Վ․ Միքայելյան (1999-2005) ; Գլխ․ խմբ․ պաշտոնակատար՝ Պ․ Մ․ Մուրադյան (2005) ; Ա․ Զաքարյան (2005) ; Գլխ․ խմբ․՝ Ս․ Հարությունյան (2006-2018) ; Ա․ Զաքարյան (2018-)

Խորագիր:

History ; Auxiliary Sciences of History ; Numismatics ; D History ; G Geography; Anthropology; Recreation ; GR Folklore

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Տեր-Մարտիրոսով Ֆելիքս ; Ter-Martirossov Felix

Ծածկույթ:

202-222

Ամփոփում:

Աքեմենյան 18-րդ սատրապության կառավարիչ Օրոնտեսի պատկերման ձևերի ուսումնասիրության արդյունքում պարզվեց, որ մ. թ. ա. IV դ. սատրապների դրամների վրա ներկայացված է ոչ թե Օրոնտեսի, այլ առասպելական Պերսի պատկերը: Պերսի պատկերման տարբեր ձևերը պայմանավորված էին կերպարի բանահյուսական աղբյուրներով: Իսկ Օրոնտեսի պատկերը` արված մահից հետո, հայտնի է Էրեբունիի պտյակներից (ռիտոն) մեկի օրինակով, որոնք թագավորական նախնիների սրբարանի անոթներ (սկահակներ, ըմպանակներ) էին: Նյութի մանրակրկիտ ուսումնասիրությունը և համեմատությունը հնարավորություն է տալիս ասելու, որ մ. թ. ա. IV դ. Հունաստանի և նրա շրջակա տարածքներում ձևավորվում է մի նոր ոճ, որը կարելի է անվանել «կոնտակտային», և այդ ժամանակաշրջանը նախորդում է հելլենիստականին: The result of the research of the graphic image of Orontes heading the 18th Achaemenian satrapy showed that on the coins of the satraps of the 4th century B.C. was placed the image of legendary eponym Pers. The difference of images on the coins was caused by a folk-lore basis. The real posthumous portrait of Orontes is presented on the protomas of rhyton from Erebuni. Erebuni rhytons were vessels from the sanctuary of the “idolised” imperial ancestors. The detailed examination and comparison of materials allow to say, that on the territories around Greece in the 4th century B.C. there was formed a new “contact style” in art which was preceded by the hellenistic culture.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2010-08-06

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան