Object structure

Publication Details:

«Պատմա-բանասիրական հանդես»-ը լույս է տեսնում 1958 թվականից։ Հիմնադիր խմբագիր ՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան

Journal or Publication Title:

Պատմա-բանասիրական հանդես =Historical-Philological Journal

Date of publication:

2010

Number:

2

ISSN:

0135-0536

Official URL:


Title:

Портрет Оронта и вопрос «контактного стиля»

Other title:

Օրոնտեսի դիմապատկերը և «կոնտակտային ոճի» խնդիրը; The Portrait of Orontes and the Question of “Contact Style”

Creator:

Феликс Тер-Мартиросов

Contributor(s):

Գլխ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Ներսիսյան (1958-1998) ; Վ․ Միքայելյան (1999-2005) ; Գլխ․ խմբ․ պաշտոնակատար՝ Պ․ Մ․ Մուրադյան (2005) ; Ա․ Զաքարյան (2005) ; Գլխ․ խմբ․՝ Ս․ Հարությունյան (2006-2018) ; Ա․ Զաքարյան (2018-)

Subject:

History ; Auxiliary Sciences of History ; Numismatics ; D History ; G Geography; Anthropology; Recreation ; GR Folklore

Uncontrolled Keywords:

Տեր-Մարտիրոսով Ֆելիքս ; Ter-Martirossov Felix

Coverage:

202-222

Abstract:

Աքեմենյան 18-րդ սատրապության կառավարիչ Օրոնտեսի պատկերման ձևերի ուսումնասիրության արդյունքում պարզվեց, որ մ. թ. ա. IV դ. սատրապների դրամների վրա ներկայացված է ոչ թե Օրոնտեսի, այլ առասպելական Պերսի պատկերը: Պերսի պատկերման տարբեր ձևերը պայմանավորված էին կերպարի բանահյուսական աղբյուրներով: Իսկ Օրոնտեսի պատկերը` արված մահից հետո, հայտնի է Էրեբունիի պտյակներից (ռիտոն) մեկի օրինակով, որոնք թագավորական նախնիների սրբարանի անոթներ (սկահակներ, ըմպանակներ) էին: Նյութի մանրակրկիտ ուսումնասիրությունը և համեմատությունը հնարավորություն է տալիս ասելու, որ մ. թ. ա. IV դ. Հունաստանի և նրա շրջակա տարածքներում ձևավորվում է մի նոր ոճ, որը կարելի է անվանել «կոնտակտային», և այդ ժամանակաշրջանը նախորդում է հելլենիստականին: The result of the research of the graphic image of Orontes heading the 18th Achaemenian satrapy showed that on the coins of the satraps of the 4th century B.C. was placed the image of legendary eponym Pers. The difference of images on the coins was caused by a folk-lore basis. The real posthumous portrait of Orontes is presented on the protomas of rhyton from Erebuni. Erebuni rhytons were vessels from the sanctuary of the “idolised” imperial ancestors. The detailed examination and comparison of materials allow to say, that on the territories around Greece in the 4th century B.C. there was formed a new “contact style” in art which was preceded by the hellenistic culture.

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2010-08-06

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան